Courts Megastore @ Sri Damansara

Hi korang!

Lagi berapa hari je lagi nak raya ni. Sooooo, persiapan rumah korang dah siap ke? Almari, langsir, dapur, sofa semua dah tukar ke? Hehehe. Kalau belum, korang memang wajib baca entry ni sampai habis! 
Bila bercakap tentang Courts, I'm pretty sure ramai yang tau. Nama Courts Mammoth dah tukar tau. Haaa, sekarang nama Courts dah glamour sikit, COURTS MEGASTORE . Dengan menggunakan tagline "Memang Senang" , Courts Megastore sememangnya akan memudahkan kita. "Senang Sahaja, Courts Ada!" 

Seperti kita sedia maklum, peralatan rumah yang disediakan oleh Courts Megastore banyak dan berpatutan dan semestinya mempunyai pelbagai jenis bayaran untuk sesuaikan dengan keperluan pengguna.
Dengan sambutan Hari Raya yang bakal tiba ni, Courts Megastore telah mengadakan promosi raya "Cepat Raya, Memang Senang" . Haaaa, jejomsss tengok apa yang ada  di Courts Megastore terbaru ni. Yang pasti apa yang korang nak, mesti ada kerana Courts sudah ditubuhkan sejak 1987. Lama tuuu. So, Courts memang dah tau kehendak pengguna :D

Sebelum Aten nak cerita lebih, jejoms tengok antara peralatan rumah yang ada di Courts : 
Courts Megastore yang ada di Sri Damansara akan menguatkan kedudukan sebagai pusat hiburan runcit. Apa yang lainnya dengan Courts Megastore yang lain? Haaaa jom baca bawah ni :D
  • Suasana tenang dan luas yang akan membuatkan pengalaman membeli-belah korang mengasyikkan.
  • Reka bentuk dalaman yang bersih dan kontemporari mengikut trend terkini (panel lantai kayu dan pencahayaan lampu yang baru)
  • Navigasi yang lebih mudah (produk disusun mengikut kumpulan dan dapat dikenalpasti melalui kod warna yang berbeza.
  • Kepelbagaian jenis produk (lebih banyak produk dengan ruang menegak[vertical space])
  • Penggunaan sistem paparan modular berdasarkan 'universal tables' untuk memudahkan pengembangan dan pengecutan ruang khusus untuk paparan. (use of modular display system based on 'universal tables' to easily expand or contract space dedicated to displays) [P/S - 1st in Malaysia]
  • Magnetic panels (poster digantung menggunakan panel magnet, tidak lagi menggunakan pelekat yang mengambil masa yang lama)
  • Rangkaian lengkap perkhidmatan yang meliputi pemasangan, penyelenggaraan dan pembaikan (Lebih banyak gajet mudah alih yang ada di Megastore)
  • Mengembangkan tawaran kedai atas talian sehingga 5000 rangkaian lengkap produk.
Pelantikan Harith Iskandar dan Lisa Surihani sebagai duta tahun 2016 dan tagline baru Courts Megastore , "Memang Senang"

Sekarang semua Courts Megastore mengadakan promosi "Cepat Raya, Memang Senang". Haaa, Perabot Raya Koleksi 2016 ada penjimatan tunai sehingga 80% tau. Koleksi ilham oleh Laurence Llewelyn-Bowen yang sangat eksklusif. Tapi ada promosi yang gila-gila. Seriously best koleksi dia ni. Aten dah pergi duduk kt semua sofa dorang ni. Lembut je material. Warna pun sangat menarik. Nanti ada rumah sendiri, boleh lah beli. Hehehehe. Tapi kena tunggu next promosi lah. Hahahaha.
Korang kena cecepat datang dan beli okayy sebelum promosi habis!

Haritu Aten pergi Courts Megastore Sri Damansara, Aten rasa seronok. Nak tau sebab apa? Sebab Courts Megastore Sri Damansara ni besar gilerrrrrrrrrr. Lepastu dah takde dah bertingkat-tingkat naik lif bagai. Satu tingkat je yang menempatkan semuaaaaaa peralatan rumah. Tengok gambar atas sekali tu, nampak panjang kan. Haaaa, memang puas lah berjalan dari hujung sini ke hujung sana. Hahahaha. Memang relaks giler sebab Aten pergi time dah nak berbuka. So,  tak berapa ramai orang la. Hahahha
Bukan je produk dijual pada harga terendah tapi pengguna berhak untuk mendapat 30 hari refund serta juga dapat melanjutkan warranty produk sehingga 10 tahun. Wahhh hebakkk! *clap-clap*

Untuk maklumat lanjut, nahh refer bawah ni : 

Courts Megastore, Sri Damansara
8Trium, Jalan Cempaka SD12/5, Bandar Sri Damansara, Wilayah Persekutuan, 52200 Kuala Lumpur

2 comments.. read them below or add one

Baz Baz 03 July, 2016
Such a huge branch and it's near to my place too! Gonna look into this as alternative since ikea is really pack during the weekend..sigh
Sunshine Kelly Sunshine Kelly 09 July, 2016
Wow quite a great bargain! still in time for last minute shopping.