Azanis Scar Serum Kini Dilengkap dengan Organic Cocoa Butter



Kulit berparut mesti hilang keyakinan diri nak bergaul dengan orang kan? Macam Aten jugak. Bila ada parut kt muka, mulalah tak senang duduk. Selalu rasa tak yakin dengan diri sendiri walaupun parut kt muka sikit je. Jenuh tepek bedak untuk tutup parut di muka. Sape lagi bermasalah macam Aten? Dah namanya perempuan, mesti sentiasa nak nampak cantik bila di luar rumah.

Korang tahu tentang Azanis Scar Serum? Mesti ramai yang dah tau mengenai Azanis Scar Serum sebab tahun lepas, produk ni menjadi viral di  FB dan juga media sosial yang lain. Fuhh hebat kan? Bila cakap pasal parut je, mesti akan terus teringat pasal Azanis Scar Serum! Bila korang bukak je facebook page dorang, banyak  giler testimoni bagi produk ni, sana sini orang sibuk cakap pasal kebaikan dan magiknya produk ni.

Tahun baru dan pembaharuan baru. pihak Azanis kini ada memperkenalkan formula baru untuk meningkatkan kualiti dan keberkesanan produk ni.  yang kini diperbaharui dengan Vita-Cocoa Booster Formula. Vita-Cocoa Booster Formula adalah gabungan hebat dan unik antara Vitamin E dan Cocoa Butter.  Jika sebelum ini, bahan utama Azanis Scar Serum hanyalah Vitamin E saja, ia kini diperhebatkan lagi dengan tambahan Cocoa Butter bagi melengkapkan formula produk ini.


Cocoa Butter ni merupakan antara bahan yang paling kerap digunakan oleh pelbagai lapisan masyarakat di dunia bagi mengatasi masalah parut. Dah beribu pengguna yang berpuas hati dengan Azanis Scar Serum sebelum ini, agak-agaknya bagaimana pula dengan keluaran terbaru dengan formula baru ni? Mesti happy sangat-sangat menggunakan Azanis Scar Serum yang ada formula baru ni. Wahhh !   Dengan formula terbaru ini, pihak Azanis menjangkakan keberkesanannya akan meningkat sekali ganda dari yang sebelumnya.

Nak tau apa yang lebih awesome? Harga masih dikekalkan walaupun dengan adanya formula terbaru ! Kualiti dipertingkatkan namun harga masih sama. Hanya RM60. Fuhhh power lah Azanis Scar Serum! *tabik spring*

-        Untuk maklumat lanjut , korang boleh cekidaut https://www.facebook.com/azanisskinspecialist/ . Nak lagi senang terus je klik link ni www.azanis.my/scar.html :D


Post a Comment

9 Comments

  1. So many organik Produk dah.. rasa macam seronok je nak cuba.. hmmm untuk parut kat perut berkesan tak biasalah stretch marks dekat perut hu3

    ReplyDelete
  2. ika dah pakai serum ni..memang bagus..

    ReplyDelete
  3. Ada guarantee some more. This is good. I saw this product online but was hesitate to give it a try. You review convince me to give them a chance!

    ReplyDelete
  4. heard many good reviews about cocoa butter - i'm sure this is another good product too!

    ReplyDelete
  5. Ah thank God it's not that pricey! Shall check out this product soon!

    ReplyDelete
  6. I do apply Cocoa Butter products. They are nourishing! Would try out this brand.

    ReplyDelete
  7. ermm... nampaknya ramai yang suka cocoa butter products ni..

    ReplyDelete
  8. Didn't know about this brand until I read your post, thanks for the info sharing :)

    ReplyDelete
  9. interesting produk ni, bahan bagus harga pun mampu milik :)

    ReplyDelete