Avon Attraction, Perfume Terbaru dari Avon




Semua mesti tau kan antara salah satu produk yang popular di dunia iaitu AVON. Percaya atau tidak, AVON sudah berada di pasaran dunia selama 130 tahun dan semakin mengembang.

Terbaru, AVON telah mengeluarkan satu wangian yang dinamakan Avon Attraction yang sesuai untuk lelaki dan perempuan.


Rasai tarikannya... Alami keasyikannya


Avon Attraction for Him and Her baru bagai cetusan sensualiti penuh bertenaga antara dua kekasih ; dilahirkan dalam dua botol minimalis berona perak dan emas yang simetri. Diinspirasikan dari kehangatan sentuhan pertama, Avon Attraction for Him and Her dicipta dari keluarga haruman yang sama, eksklusif untuk Avon.



Fathia merupakan duta untuk wangian terbaru dari Avon.


Ramuan yang digunakan untuk meghasilkan wangian ini :

Attraction for Her Eau de Parfum 50ml
Gabungan bahan-bahan unik, antaranya adunan ringan nectar pic bersulam beri hitam yang menggoda dan lada merah jambu. Nota utamanya menyerlah paduan sentuhan kasturi magnetik, orkid hitam yang eksotik serta melur kembang malam dan diakhiri sentuhan hangat berpanjangan dari praline, ambar vanila dan rockrose.

Attraction for Him Eau de Toilette 75ml
Gabungan rerempah aromatik dari juniper segar, kisaran buah pelaga dan akar halia yang memukau. Nota utamanya menyerlah dengan sentuhan kasturi magnetik beradun patchouli Indonesia dan 'clary sage'. Dasar kayuan 'smoky' dari kayu guaiac, kekacang tonka dan vetiver Haiti.

Attraction for Him and Her bakal dipasarkan bermula 1 Mac 2016.



Sempat jugak lah Aten bergambar dengan Fathia. Hehehe. Suka sangat beliau berlakon dalam cerita Plan Cinta Tak Jadi. Hehehe

Post a Comment

0 Comments