RYSYA Skincare Pilihan Che Ta


Hi, harini Aten nak cerita satu produk terbaru yang menjadi pilihan Che ta iaitu Rysya Skincare. Excited giler duta produk Rysya Skincare ni Che Ta, ingat dia ada sekali. Tapi takde pulak. Takde rezeki nak jumpa dia. Hukhuk. Sesi perkongsian ni bukan Aten sorang je tau yang pergi tapi juga beauty blogger dan beberapa blogger lelaki. Sangat meriah tau dengan kehadiran dorang :D

Sekarang ni kan , kecantikan merupakan aset penting bagi setiap wanita. Kecantikan bukan hanya dari aspek luaran, tapi dari dalaman diri. Produk yang baik amat diperlukan untuk merealisasikan impian wanita untuk memperoleh kecantikan luaran mahupun dalaman. Rysya Skincare tampil dengan produk yang terbukti berkesan untuk kecantikkan dan juga kesihatan dari segala aspek. Produk Rysya yang telah dilancarkan ini adalah berkualiti tinggi ini setaraf dengan jenama – jenama terkenal yang lain dipasaran.



\


Korang jangan risau sebab bahan-bahan yang digunakan dalam produk Rysya Skincare adalah semulajadi dan  tidak mengandungi bahan kimia yang membahayakan kulit kita. Che Ta yang juga merupakan pengguna setia Rysya Skincare suka sangat dengan produk ni. Berdasarkan sesi perkongsian tu jugak, pengguna lain juga ternyata suka dengan produk terbaru ni. Dorang lebih tampil yakin dengan kulit muka yang lebih menawan.


Bahan Utama Produk Rysya Skincare

CLEANSER

  1.  Vitamin C
    -       Menghilangkan dan menyembuhkan bekas jerawat-       Dapat menghasilkan kolagen dalam jumlah yang banyak-       Kolagen inilah yang akan berfungsi sebagai agen penyembuh luka-       Mencerahkan kulit-       Antioksidan dalam Vitamin C berfungsi untuk meneutralkan serangan radikal bebas pada kulit.-       Bertindak sebagai agen anti-penuaan

  2. Licorice
-       Ektraks Licorice diperoleh dari akar tanaman Gycyrrhiza Glabra atau yang lebih dikenali sebagai akar manis
-       Ada banyak komponen yang terkandung dalam ekstrak Licorice, antar yang lain glabridin, glikosida, flavonoid dan tannin.
-       Komponen pada Ekstrak Licorice dapat membantu mencegah pigmentasi kulit wajah
-       Ia juga bertindak sebagai agen antioksidan dan anti inflamasi

 TONER

1.    Phyto Placenta Extract
-       Kandungan dan ekstrak tumbuh-tumbuhan yang ada di dalam toner dapat menenangkan kulit.

2.    Vitamin B3
-       Kandungan Vitamin B3 di dalam toner dapat menyerap ke dalam kulit untuk memutihkan dan meningkatkan ‘Vitality’ kulit.
-       Ia juga dapat membantu mengawal ketidakkeseimbangan yang terjadi di dalam kulit.
-       Memberi kelembapan dan membuat kulit menjadi lebih bersih dan cerah.

24K GOLD SERUM

1. Pullulan

-       Ia merupakan sejenis gula semula jadi ( Glucan ) yang terbentuk dari fungus A yang mengandungi Vitamin C & B12.
-       Bertindak sebagai antioksidan
-       Mampu menegangkan kulit dalam jangka pendek dan panjang

2.Glycine Soja ( Soya Bean )
-       Antioksidan yang hebat kerana ia kaya dengan Vitamin C
-       Mempunyai anti-penuaan yang bertindak sebagai pelindung kulit
-       Melindungi kulit daripada radikal bebas
-       Ejen anti-radang

3. Red Algae
-       Sumber yang paling kaya dengan mineral, vitamin dan asid amino
-       Membersih dan menyuburkan kulit

4. 24K Gold
-       Meminimumkan kekurangan kolagen dan meningkatkan keanjalan kulit
-       Merawat kulit dengan meningkat dan merangsangkan peredaran di dalam kulit

24K GOLD MIRACLE CREAM

1.    Red Algae
-       Sumber yan gkaya dengan polisakarida semula jadi
-       Meningkatkan fungsi daya tahan kulit
-       Mengekalkan kelembapan semulajadi kulit
-       Meningkatkan keupayaan kelembapan

2.    Soy Placenta Extract
-       Mengurangkan kedutan
-       Menggalakkan kulit supaya lebih cerah
-       Kaya dengan biostimulans yang meningkatkan pernafasan sel kulit dan pengoksigenan

3.    Virgin Coconut Oil
-       Menghidratkan kulit
-       Menyerap, melembap dan melembutkan kulit
-       Berkesan untuk membetulkan segala isu-isu gangguan kulit seperti eczema dan lain-lain
-       Memberi perlindungan dari sinaran UV yang membahayakan Kulit
       
Bagi memudahkan lagi para pengguna untuk mengetahui dengan lebih lanjut berkenaan produk Rysya Skincare dan tips penggunaan produk, Syarikat Thames Sdn Bhd telah mempromosikan produk Rysya Skincare bukan sahaja melalui media masa seperti cetak dan elektronik tetapi juga melalui promosi diatas talian seperti  Facebook, Twitter dan Instagram. Para pengguna talian juga dapat mengetahui setiap maklumat dan cara pemakaian produk yang betul melalui laman jalinan sesawang ini dengan lebih cepat dan pantas.

Produk Rysya Skincare boleh dibeli terus melalui talian dan juga kedai-kedai terpilih diseluruh negara atau terus membuat pembelian ke ibu pejawat Rysya Skincare melalui talian  +603 7831 8669 dan +6019 738 8866. Harga produk Rysya bermula serendah dari RM25.00 hingga RM140.00 setiap satu. 

Puan Lin sebagai Pengarah Urusan Syarikat juga mempelawa semua yang berminat untuk menjadi rakan niaga Rysya Skincare bagi  menambah pendapatan disampingan sambil kekal menawan dengan kulit muka yang cantik menawan.
 “ Tiada wanita di dunia ini yang tidak mahu kelihatan cantik dan kecantikan yang asli itu bukan sahaja dari kulit muka tetapi juga hati yang ikhlas bagi setiap apa yang dikerjakan, pasti dengan Rysya Skincare akan menambahkan keyakinan itu” menurut Puan Noorazlina lagi.

Di keluarkan  oleh Big Dale Sdn Bhd bagi pihak Thames Skincare Sdn Bhd untuk maklumat lanjut, sila hubungi:

Thames Skincare Sdn Bhd

Webpage: www.rysya.com
Instagram: @rysyaskincare / #rysyaskincare
Whatsapp: 019-7388866 / Office: 03-78318669

Alamat:
Themes Skincare Sdn.Bhd , D10-9-1 Blok D10, Pusat Perdagangan Dana 1,
Jalan PJU 1A/46
47301 Petaling Jaya
Selangor.

4 comments.. read them below or add one

Hanny Abdullah Hanny Abdullah 20 November, 2015
Dah lah orangnya semulajadi chantik...lps pakai Rysya bertambah-tambah lagi Cantik kan kan..:D
Syafiqah Hashim Syafiqah Hashim 21 November, 2015
Hi aten! Lawa-lawa gambar dia.. hehee.. nice to meet you hari tuu..
Amir renovation Amir renovation 23 November, 2015
Assalam tuan / puan .sy membuat keje2 ubah suai rumah dan pejabat..seperti mnyambung rumah.plaster siling,pasang tile,buat porch,wayaring,plumbing,pagar dan autogate,vinyl floor,wallpaper,waterprofing,grill,landskap dan kolam hiasan.terbuka untuk kawasan bangi,kajang,serdang,putrajaya,bndr sri putra,sepang,nilai,cheras,puchong,semenyi dan kuala lumpur.hubungi sy d no 0192945175 atau wssp sy d no 01129110298
Amir renovation Amir renovation 23 November, 2015
Assalam tuan / puan .sy membuat keje2 ubah suai rumah dan pejabat..seperti mnyambung rumah.plaster siling,pasang tile,buat porch,wayaring,plumbing,pagar dan autogate,vinyl floor,wallpaper,waterprofing,grill,landskap dan kolam hiasan.terbuka untuk kawasan bangi,kajang,serdang,putrajaya,bndr sri putra,sepang,nilai,cheras,puchong,semenyi dan kuala lumpur.hubungi sy d no 0192945175 atau wssp sy d no 01129110298