Jom Cantikkan Kaki dengan Velvet Smooth Express Pedi dari Scholl !



' KECANTIKAN BERMULA DARIPADA KAKI '

Hi korang !

Harini Aten nak kongsi dengan korang satu benda ajaib bagi Aten. Aten ni seorang yang suka menari. Jadi, bila menari memang takkan pakai kasut. Bila menari tak pakai kasut, tapak kaki Aten mula merekah dan kasar. Aten cuba pakai Velvet Smooth Express Pedi dari Scholl. Memula memang tak percaya bila orang cakap pakai ni kulit jadi licin dan lembut semua tapi bila cuba banyak kali memang terbukti berkesan wehh !

Korang pernah dengar tak produk Velvet Smooth Express Pedi dari Scholl ni tak?

Scholl merupakan pakar penjagaan kaki terkemuka yang telah mereka Velvet Smooth Express Pedi yang bertujuan untuk membuatkan kaki kita sentiasa cantik dan sihat. Almaklumlah, kaki kita ni kan banyak berjasa untuk kita. Jadi, kita kena jaga kaki kita baik. Rawat kaki dengan pedicure bila kita masa. Dengan adanya teknologi canggih ni, kita dah tak perlu pergi spa untuk cantikkan kaki kita, hanya dengan menggunakan Velvet Smooth Express Pedi. Mudahnya !




Okay, gambar atas yang belah kiri tu merupakan kaki Aten sebelum menggunakan Velvet Smooth Express Pedi. Kalau korang tengok kering dan nampak kasar kan? Memang tak elok. Dan yang disebelah kanan pula selepas menggunakan Velvet Smooth Express Pedi. Nampak licin dan tak kasar dah. Wahhh memang hari-hari lepas ni Aten guna ni untuk pastikan kaki Aten sentiasa cantik. Hehehe









Velvet Smooth Express Pedi dari Scholl ni sangat mudah digunakan. 


Gambar sebelah kiri :
- Nampak tak O dan | tu ? Haaa, O tu bermaksud Off dan | bermaksud ON. Mudah kan?

Gambar sebelah kanan :
- Di bahagian tepi Velvet Smooth Express Pedi ada satu butang untuk membuka Roller Head dan boleh menggantikan Roller Head yang baru.

Yang lagi best, bila korang beli ni, bateri 4AA jugak disediakan! Bertambah-tambah jimat tau !

Harga : RM 135.20 . 

Boleh dapat 5% diskaun bila korang klik link ni : http://bit.ly/schollmy . Promosi berakhir pada 31 Oktober 2015 .

Untuk maklumat lanjut boleh ke laman web Scholl :

Jom cantikkan kaki ! :D

Post a Comment

1 Comments

  1. boleh tahan juga harganya..namun yang penting menang memakai

    ReplyDelete