Hebat penangan Polis Evo !


Fuhhhh ! Serious tak sangka ! Seriously tak sangka wehh.

Sape yang dah tengok Polis Evo? Bagussss! Tengok berapa kali dah? Aten 3 kali je. Hahahahha

Sape yang belum tengok lagi? Nahhh link utk korang baca review yang Aten buat ni ----> SINI <---- . Confirm tak rugi wehh ! Berani kerat jari ni. Hehehe.

Haritu Aten dengar cerita, haritu tau, tak ingat bila. Katanya kutipan yang dorang dapat dari cerita Polis Evo ni sebanyak RM 8 000 000. Banyaknya kosong. Kaching-kaching ! LAPAN JUTA tau. Bukan satu jumlah yang sikit. Sekarang taktau lah dah berapa juta kan? Hehehe. Fuhhhhh terbaiklah Polis Evo !

Semalam adik Aten yang paling kecik teringin nak tengok wayang. Cerita yang ada pada waktu tu hanyalah Polis Evo ! Dalam hati Aten "Ehhh, lamanya cerita ni ada kt wayang" . Tu baru satu terkejut. Then pergi la kaunter tiket GSC kt Alamanda tempah tiket. Kesian adik tak tgk lagi cerita ni. Setahu Aten cerita Polis Evo ni ditayangkan pada 17 September 2015. Dah sebulan 10 hari lebih tau ada kt wayang. Biasanya kan tak sampai sebulan dah takde dah kt wayang. Terpaksa download tengok kt laptop je. Hehehhe. Lagi satu terkejut bilaaaaaaaaaaaaa dalam hall yang Aten masuk tu penuh ! Sampai seat depan sekali pun penuh okayy. Fuhhh! Betapa hebatnya penangan Polis Evo.

Polis Evo merupakan satu kisah aksi yang bagi Aten terbaik untuk tahun 2015 di Malaysia. Keep up the good work guys ! 

3 comments.. read them below or add one

Scha Nazri Scha Nazri 26 October, 2015
Scha tak tgok lgi. Sadiss btull
Fatin Bella Fatin Bella 26 October, 2015
Ish ish ishhh. G tengok sekarang :D hehehe
mrhanafi mrhanafi 27 October, 2015
saya tengok iklan dalam tv je..belum cukup uang untuk nonton wayang yang berbayar lagi..he..he..