Movie Review | The Transporters Refueled ( 2015 )


Sinopsis The Transporters Refueled :

Mengisahkan tentang 3 perempuan yang ingin membalas dendam ke atas majikan lama mereka kerana memaksa mereka membuat perkara yang mereka tak mahu dan telah menarik sekali The Transporter dan ayahnya dengan mengikut serta membalas dendam untuk mereka. 

Trailer The Transporters Refueled :


Review Aten :

Sooooooooooo freaking awesome ! Yessss a must watch movie seriously. Aten dah tengok 2 kali okay cerita ni. Hahahahaha. Point penting Aten nak tengok cerita ni ialahhhh hero yang hensem ! Walaupun bukan Jason Statham lagi dah. But still hensem jugak. Hahahah. 6packs. Aummm. Hahahaha. Jalan cerita yang simple dan menarik. Opss 18 tahun ke atas tau sebab ada certain scene ada seksi-seksi sikit. Hehehe. Aten bagi 9 bintang :D jereta feveret Aten jugak ada dalam ni, Audi S8. Fuhhh mengancam giler. Nak nak pleaseee satu kereta tu :'D hahahaha. Well, still ada masa lagi kalau korang nak g tengok. Hehehe. Lama sgt review ni dalam draft. Finally harini dapat jugak post. Hehehe. Selamat menonton ! 

Post a Comment

6 Comments

  1. Best kan citer ini... I like... I really, really liked... hahahaha...

    Singgah, singgah.... www.mieranadhirah.com

    ReplyDelete
  2. best juga citer ni kan, nanti boleh tengoklah

    ReplyDelete
  3. memang kena ada hero yang hensem dan 6 pack kan fatin, baru best tengok movie...hihi

    ReplyDelete
  4. Baru nak tengok trailer cerita ni dekat blog ni. Cool gila! Tapi haritu terpaksa pilih antara transporter dgn scorch trial, so yeah, tertengok scorch trial. :'D

    ReplyDelete
  5. bila sebut Transporter je mesti terbayang Jason Statham. Tp boleh laa nak try pi tgk hero baru plak

    ReplyDelete