Mary Kay Lancarkan Dream Beauty Contest untuk Wajah Baru Mary Kay Asia Pasifik

Displaying mary-kay_FB_Intro2_Logo.jpg

Hi pretty ladies! 

Teringin nak jadi model terbaru Mary Kay? Mary Kay sekarang tengah buat Dream Beauty Contest untuk mencari wajah terbaru Mary di Asia Pasifik. Menarik kan? Meh baca serba sedikit mengenai Mary Kay, korang mesti kagum dengan pencapaian Mary Kay selama ni.

Produk kecantikan yang sangat hebat. Memberi kesan yang positif kepada masyarakat. Peluang ganjaran yang sangat menarik. Selama lebih daripada 50 tahun, Mary Kay telah menawarkan segala-galanya. Dengan bilangan 3.5 juta Perunding Bebas Kecantikan Mary Kay dan $ 4 bilion dalam jualan tahunan global, Mary Kay adalah satu jenama kecantikan yang popular di lebih daripada 35 pasaran di seluruh dunia !

Hebat kann? Jom baca lebih lanjut mengenai pertandingan ni :D

Kalau korang nak tau, pertandingan ini bakal menarik ribuan pasangan dari 9 buah negara di seluruh Asia Pasifik, termasuk Australia, China, Hong Kong, Korea, Malaysia, New Zealand, Filipina, Singapura dan Taiwan. Perunding Bebas Kecantikan Mary Kay akan menyertai peraduan ini dengan peserta sebagai pasangan dan bersaing dengan peserta lain dalam pertandingan pasaran tempatan, sebelum setiap pemenang dari setiap negara berkumpul di Hong Kong selama seminggu untuk acara kemuncak pada bulan Februari 2016.

Semasa acara kemuncak di Hong Kong, impian akan menjadi kenyataan sebagai pemenang pasaran tempatan dan mengambil bahagian dalam latihan bengkel dan cabaran individu dan pasukan juga diadakan sebelum pemenang akan dipilih secara profesional, pertunjukan catwalk akan ditonton di hadapan seramai 500 penonton yang hebat, termasuk media tempatan dan antarabangsa. Peserta akan dibimbing, dilatih dan akhirnya dinilai oleh panel kecantikan yang hebat yang akan memberi inspirasi kepada peserta untuk menemui kecantikan dalaman dan luaran mereka.

Tiga peserta yang hebat akan dinobatkan sebagai wajah-wajah baru Mary Kay di Rantau Asia Pasifik manakala Perunding Bebas Kecantikan mereka akan mendapat gelaran Perunding Bebas Kecantikan Unggul Mary Kay Rantau Asia Pasifik. Satu Perunding Bebas Mary Kay akan dipilih secara individu sebagai Artist Beauty Mary Kay Rantau Asia Pasifik.

Wajah Baru Mary Kay Asia Pasifik:

  • Mengambil bahagian dalam penggambaran pemodelan professional
  • Akan dipaparkan pada muka depan Majalah Mary Kay

Pemenang Perunding Bebas Kecantikan Mary Kay Asia Pasifik:

  • Mendapat pengiktirafan dalam Majalah Mary Kay
  • Mendapat pengiktirafan dalam seminar Mary Kay dan peluang untuk mengambil bahagian dalan bengkel persolekan.

Cara menyertai Dream Beauty Contest :

Dream Beauty Contest terbuka kepada semua wanita, daripada 18 tahun dan ke atas. Tiada had umur. Mary Kay mengalu-alukan penyertaan semua peringkat umur.
Mary Kay sedang mencari peserta yang berbakat dan bersedia untuk mempamerkan kemahiran beliau,  kecantikan dalaman dan luaran beliau kepada dunia.


1. Individu yang berminat dalam Dream Beauty Contest perlu menghubungi Perunding Bebas Kecantikan mereka melalui http://www.marykay.com.my/beautyConsultantLocator.aspx 
2. Perunding Bebas Kecantikan Mary Kay akan memberi solekan  percuma dengan menggunakan produk Mary Kay®. Sebelum solekan, gambar akan diambil tanpa solek.
3. Selepas bersolek, gambar diambil untuk menunjukkan solekan telah diberikan dan dilakukan oleh perunding kepada peserta
4. Perunding Kecantikan Bebas akan memaparkan gambar solekan peserta mereka di  laman web rasmi di www.mkdreambeautiful.com

5. Juri-juri Dream Beauty Contest akan membuat pilihan dan menentukan pemenang untuk mewakili Malaysia di acara kemuncak Dream Beauty Contest Mary Kay Asia Pasifik yang diadakan di Hong Kong dari 19-23 Februari, 2016. Akan ada peluang untuk mengundi dalam talian selepas pertandingan permohonan ditutup.

Pemenang pertandingan ini akan memenangi trip selama 6 hari 5 malam ke Hong Kong untuk menonton Acara Kemuncak  pertandingan ini pada 19 hingga 24 Februari 2016.

Produk Mary Kay yang sangat disyorkan untuk solekan untuk pertandingan ini :

 Displaying 293010_026_LiquidEyeliner.jpg
MARY KAY® LIQUID EYELINER PEN

Eyeliner Pen sangat mudah untuk dipegang dan mudah untuk menggaris dengan hujung pen yang nipis dan membuatkan ianya tahan lebih lama walaupun dengan satu garisan nipis di muka. Bebas wangian dan telah diuji dan sesuai dipakai pada semua termasuk merekan yang mempunyai mata yang sensitif dan pemakai kanta sentuh.

- MYR65 -

Displaying 293010_035_MinEyeColorQuad_BlackIce.jpg
MARY KAY® MINERAL EYE QUAD

Mengandungi 4 warna dengan kilatan yang dijamin akan membuatkan mata kelihatan sangat cantik dan menawan dengan gabungan 4 warna di atas. Dengan menggunakan keempat-empat warna ini, smoky eye dapat dihasilkan. Neutral eye juga dapat dihasilkan dengan hanya menggunakan Mary Kay Mineral Eye Quad. Sesuai untuk mereka yang mempunyai mata yang sensitif dan pemakai kanta sentuh.

- MYR49 -
Displaying 334011_020_TDSheer_FlamencoRed.jpg
Mary Kay® True DimensionsTM Lipstick

Dengan adanya minyak biji bunga matahari dan Jojoba yang akan membuatkan bibir mungil anda sentiasa lembap dan segar dan Vitamin E melindungi bibir dari radikal bebas. Aten dan cuba lipstick ni dan hasilnya sangat memberangsangkan. Tiada lagi bibir kering. Bibir sentiasa lembap, segar dan cantik sepanjang hari !

- MYR64

Displaying 386109_017_CHEEK_DUO_SPREAD_TWO_0025 6x.jpg
MARY KAY® MINERAL CHEEK COLOUR DUO

Didatangkan dengan dua pilihan yang menarik iaitu Ripe Watermelon dan Juicy Guava yang akan membuatkan wajah anda sentiasa berseri dan menawan sepanjang hari dan tampil yakin dengan penampilan diri!

 - MYR60 -




Ape tunggu lagi? Jom join contest ni. Mana tau muka anda yang menjadi penghias majalah Mary Kay nanti !
 Semoga berjaya :D

Post a Comment

0 Comments