Promosi Minum Petang Sempena Hari Kemerdakaan di Grand BlueWave Hotel Shah Alam


Grand BlueWave Hotel Shah Alam di Restoren Royale Songket menyediakan juadah istimewa minum petang sempena sambutan hari kemerdekaan yang ke-58. Dalam memperingati hari bersejarah ini, Grand BlueWave Hotel Shah Alam menawarkan harga yang menarik, bermula dari RM70.00++ untuk dewasa, RM45.00++ untuk warga emas dan RM35.00++ untuk kanak-kanak. 

Promosi ini hanya dibuka pada 31 Ogos 2015 / Isnin ( Cuti Umum - Merdeka )

Hidangan pembukaan selera istimewa dengan keenakan koktel udang, Roasted Beed Salad, Ayam Pedas dengan Mangga Muda, Salad Yunani dengan Feta Keju dan banyak lagi.








Kepada mereka yang menggemari permulaan makan dengan masakan , Grand BlueWave Hotel turut menyediakan Sup Ekor Serai Wangi dan Mushroom Soup beserta aneka bun roti.

Turut tersedia ialah hidangan barat yang akan dinikmati ialah Chicken Tikka, Daging Dendeng Berempah, Udang dengan Oat, Sotong Goreng Berempah, Panggang Rosemary Chicken, Garlic Butter Chicken Sausage Sos dan lain-lain.

Teppanyaki Daging dan Grilled Saba dengan Sos Teriyaki juga turut ada untuk mereka yang menggemari masakan Jepun.



Selain itu, masakan goreng-goreng seperti Ayam Goreng, Maruku, Pisang Goreng, Cempedak Goreng dan Keledek Goreng. Satay ayam dan daging juga ada berserta dengan kuah kacang yang sedap.













Hidangan manis untuk kanak-kanak pulak adalah Cotton Candy, Ice-Cream & Air Batu Campur, Sagu Gula Melaka, Roti Butter Pudding dan Serawa Durian. Rojak jugak ada tau. Korang kena rasa kuah rojak yang dorang sediakan. Memang terbaikkk :D

Untuk maklumat lanjut dan tempahan, sila hubungi Restoran Royale Songket di talian 03 5511 8811 sambungan : 2612 atau 2613.  

Post a Comment

5 Comments

  1. Ya Allah, bestnye desert die..")

    wawa ade buat segmen, jemput join tau..")

    http://vitaminwawa.blogspot.com/2015/08/saya-nak-masuk-bloglist-vitamin-wawa.html

    ReplyDelete
  2. Sedapnya nak belnja kita ker... tunggu fatin open table..

    ReplyDelete
  3. hadoi dessert dia... atennnnnnn, i napok awop kat hlive (AirAsia) tadi,wakakakakkaka :P

    ReplyDelete
  4. Wah....hebat dan sedap je masakan yang disediakan di sini sempena bulan kemerdekaan.

    ReplyDelete
  5. homaiiii.. dessert tu nampak menawan sangat...

    ReplyDelete