Movie Review | Pixels ( 2015 )


Sinopsis Pixels :

Filem komedi sci-fi 3D barat berjudul "Pixels" ini merupakan filem yang bercerita tentang alien yang salah melakukan tafsir video game Arcade klasik sebagai deklarasi perang terhadap bumi. Para alien pun melakukan penyerangan terhadap bumi dengan menggunakan video game. Presiden Will Cooper (Kevin James) meminta bantuan dari sahabatnya bernama Sam Brenner (Adam Sandler). Sam adalah juara video game pada tahun 1980. Sam memimpin sebuah pasukan video game klasik untuk melawan dan mengalahkan para alien dan menyelamatkan bumi.

Trailer Pixels :


Review Aten :

Best gilerrrrr cerita ni. Seriousss. Tak pernah terfikir nak buat cerita camni. Dari game arcade masuk ke dunia realiti. Fuhhhh. Jalan cerita yang sangat simple tapi menarik. Memang nampak real giler wehhh. Aten dah tengok 2 kali cerita ni. Heee. Kalau stress-stress boleh la tengok cerita ni. Aten bagi 9 bintang dari 10 bintang. Yeayyy. Grafik memang awesome. Rugi kalau korang tak tengok tau. Jom jom pergi tengok lagi gaisss. Hehe

Post a Comment

5 Comments

  1. best ker?
    rasa nak bawa famili g tgk :)

    ReplyDelete
  2. Best ke? ni yang rasa nak tengok ni.. dan sebelum tu nak war2kan untuk isi form small gift dari saya. nanti datang ke blog yea. tq so much!

    Lovely Friday Charity!! Fill Up The Form & You will Receive a GIFT!

    ReplyDelete
  3. wah ..untunng dapat tengok..memang best kan.

    ReplyDelete
  4. Akak dapat tiket free, tapi tak g sebab ada urgent meeting... enjoy

    ReplyDelete