Jom Berbuka Puasa di Rail Canteen, Sunway Nexus !


Tadaaaaaaa!

Yeayyy finally sampai pun Aten kt Rail Canteen Sunway Nexus ni. Gigih tau datang sini nak try Rail Canteen Ramadhan Special. Hehehe. Aten suka giler tempat ni. Sempoi habiss. Dua tingkat tau. Kt bahagian atas tu kalau nak reserve untuk makan ramai-ramai pun bolehh.


Promo Rail Canteen

Jap-jap Aten share gmbar yang mesti buat korang terliur punya lahh. Hehehe.


NASI BERIANI AYAM MASAK MERAH


NASI LEMAK GORENG DENGAN AYAM GORENG

Dua-dua menu di atas disertakan dengan Air Sirap Limau Ais , Puding dan Kurma. Memang menjadi menu utama lah bila bukak puasa kt sini. Yelaa, mana taknya, nasi lemak yang digoreng? Fuhhh first time Aten rasa, memang sedap giler. Aten pun tak terpikir nak goreng nasi lemak. Hehehe

Meh Aten nak share menu lain yang ada kt sini :D




Terliur kann? Aten sangat rekemen kan korang datang sini lah. Murah dan berbaloi-baloi ! :D


MUST TRY!
KOPI CHENDOL dan 3 LAYER ICE CREAM

Untuk maklumat lanjut, korang boleh refer sini :


Address: Unit D-GF-02, Sunway Nexis
Jalan PJU 5/1A, Petaling Jaya, Selangor
Contact: 012-395 3800
Waktu Operasi : 8AM - 10 PM setiap hari

2 comments.. read them below or add one

Dkna Abza Dkna Abza 10 July, 2015
jom aten.. meh nak lanja..