Iftar blogger bersama-sama #Ittify di Fish n Co, Pavilion



Semalam Aten bersama-sama dengan blogger otai yang lain telah berbuka puasa di Fish n Co, Pavillion. Ni merupakan kali pertama Aten makan di Fish n Co tau. Kalau orang tak ajak, memang Aten tak pergi. Heee

First impression Aten : " Wahhhh, cantiknyaaaaa ! Macam ada dalam kapal. Kira macam iftar di atas kapal gitu. Hehehe. Yelaa first time kann. So, teruja tu lebih sikit. Hehehehe.


Tapi bukan ada blogger je tau. Iftar ktorg semalam diserikan dengan team dari www.ittify.com . Sangat cute, sangat friendly lah dorang ni. Walaupun first time jumpa tapi rasa macam dah kawan lama dah. I loikeeee. Heehehehe.

Dengar cerita www.ittify.com akan ada projek besar punya bulan 8 ni tau. Projek apa wehhhh? Haaaa, klik www.ittify.com dan jangan lupa subscribe untuk tau lebih lanjut mengenai Ittify. Hehehe.

RAMADHAN SPECIAL FISH N CO serendah RM75.95 !


Grilled White Fish with Peri-Peri Sauce


Grilled Peri-Peri Chicken with Arctic Fish

Dengan serendah RM75.95 , korang akan dapat Grilled Peri-Peri Chicken with Arctic Fish dan Grilled White Fish with Peri-Peri Sauce. Bukan itu saje tau, ada 2 soup of the day dan air yang disediakan ! Murahnyaaaaa. Macam tak percaya je tauu. Dah lah portion besar  giler. Aten tak mampu nak habiskan satu plate tu pun. Korang boleh add on Hot Fudge Cake tau dengan harga RM7.95. Memang berbaloi-baloi. Hehehe.

Untuk maklumat lanjut mengenai promosi Fish n Co ni, korang boleh klik sini


dan jangan lupa like page dorang di fb :

Insagram / Twitter : @FishNCoMY

Post a Comment

2 Comments

  1. akak suka peri-peri sos dia sedap and tak pedas :)

    ReplyDelete
  2. Menunya sangat menarik, teringin lak...

    ReplyDelete