Berpeluang duet dengan Akim & The Majistret


Fuh fuh fuhhh! 

Aten pun mcm tak percaya bila Aten dapat peluang utk bernyanyi duet bersama-sama dengan Akim Ahmad dan The Majistret. Lagu yang ktorg nyanyi ialah Mewangi. Wehhh giler tak giler kannn. Akim Ahmad tuu. Bergetar tulang rusuk Aten. Hahahaha. 

Cemana boleh naik pentas dengan dia?
Haaaa, gini ceritanya. Akim tanya kt audience siapa nak berduet dengan dia kt pentas. Semua pun krik krik krik. Dah tuuuu, Aten grab la peluang nii. Angkat tangan cakap nak nyanyi sekali. Hehehe

Rasa mcm mimpi je dapat duet dengan artis popular kt Malaysia ni. Hehehee. Lagi bestt kalau dapat duet dengan Siti Nurhaliza. Idola Aten nihhh. Doa2kan moga impian Aten tercapai yeeee. Hehehehe

{ 13 comments.. read them below or add one }

AnonymousAnonymous 13 July, 2015
aten, sy nak tanya tentang refund go shop..aten dah dapat ke
Dkna Abza Dkna Abza 13 July, 2015
ada rakam video tak aten?
EjamOthman EjamOthman 14 July, 2015
mana video klipnya, nak tengok juga...
Amanda Suria Amanda Suria 14 July, 2015
wah2..bestnya....mana video..nak gak akak dengar sora Aten
sayaiday mohd nor sayaiday mohd nor 14 July, 2015
Suara fatin memang sedap kot. dulu first time dengan masa event kfc. hehehehe
Nyna Nieyna Nyna Nieyna 14 July, 2015
jelly jelly jelly !!! huwarghhh
riza afzan asri riza afzan asri 14 July, 2015
Wah! Bertuah sangat tu..
Julia Johari Julia Johari 15 July, 2015
Videoooooo plisss dik aten heheheh
boni kacak boni kacak 15 July, 2015
bila kita nak duet pulak?? hahahaha
Uncle Zuan Uncle Zuan 15 July, 2015
ehemmm kena lepas aku dulu