Ambi Pur MoodTherapy Collection - Jom Bercinta !


Haaaaa, korang tau tak Ambi Pur ada keluar kan produk terbaru? 

Taktau? Mehh Aten nak cerita kt korang...

Sekarang ni Ambi Pur ada keluarkan produk terbaru tau. MoodTherapy Collection. Haaa, boleh tengok gambar kt bawah ni untuk lebih jelas.


Love's Bouquet


Relax & Unwind


Splash of Revival


MoodTherapy Collection ada 3 jenis wangian yang dikeluarkan iaitu Love's Bouquet, Relax & Unwind dan Splash of Revival. 

Love’s Bouquet mengingatkan kita kepada cahaya lilin dan haruman bunga yang mengasyikkan. 

Relax & Unwind mengundang anda ke dalam taman di mana anda boleh berehat sambil menikmati secawan teh herba. 

Splash of Revival pula membawa anda memasuki hutan hijau dan beristirehat di bawah teduhan pohon-pohon besar sambil menikmati tiupan angin.

Wangian ini dicipta untuk kita menghangatkan lagi suasana di rumah kita dan menjadikan rumah kita lebih kondusif dan menenangkan dengan koleksi MoodTherapy dan menghangatkan lagi asmara antara pasangan dan mengimbau kenangan lama bersama-sama pasangan dan seterusnya mengeratkan hubungan antara pasangan supaya lebih mesra.

Joon Wong yang juga merupakan seorang pakar Aromaterapi malaysia ( MAPA ) percaya bahawa wangian sangat penting terutamanya apabila kita sentiasa berada di dalam kitaran rutin harian yang membosankan.

Sangat sesuai untuk pasangan yang sudah berumahtangga. Pasang je wangian ni kerana wangian sangat berkuasa. Wangian yang berbeza diterima dengan berlainan oleh setiap individu dan boleh memberikan mereka mood yang tertentu.

Bau busuk boleh menjadi sangat tidak menyenangkan kepada seseorang. Ia perlu ditangani kerana boleh menjejaskan fikiran dan suasana tanpa disedari. Persekitaran yang harum boleh menggembirakan, menenangkan deria dan menaikkan mood.


Contoh, biasa kan kalau kita memasak, macam-macam bau ada kan. Contoh macam bau ikan. Bau ikan kan tak menyenangkan. Then bila ada tetamu yang datang, bila masuk rumah kita ada bau pelik-pelik, mesti dorang tak selesa kan? So , cemana kita nak encounter masalah ni? Senang jeeeee. Spray je rumah korang dengan wangian terbaru Ambi Pur iaitu MoodTherapy Collection. Aten suggestkan Love's Bouquet sebab memang baunya memang soft, light, wangi, menenangkan dan yang paling penting tahan lama :D

Setiap varian ini boleh didapati dalam bentuk Febreze Fabric Freshener (RM11.90), Ambi Pur Set & Refresh (RM18.50), Ambi Pur Air Effects (RM19.90) and Ambi Pur Gel Fresh (RM9.90).


Wangian adalah sesuatu yang tidak dapat dilihat atau dirasa; tetapi anda tahu ia ada - Harith Iskander


Post a Comment

3 Comments

  1. Wow looks interesting . Boleh try nih .. Thanks for the info

    ReplyDelete
  2. Kena beli untuk hari raya nanti, baru rumah berbau harum mewangi yer...

    ReplyDelete
  3. nak jugak beli lah... wangi...

    ReplyDelete