YEO'S : Jom Beramal Bersama Bintang dan Menang RM300,000 Duit Raya !




Haritu Aten bersama-sama rakan blogger yang lain telah pergi ke satu event yeo's di Aloft Hotel di Kuala Lumpur. So, ape lagi aktiviti Yeos yang buat? Ada launch produk ke apa. Tak tak takkk! Kali ni punya lagi awesome okayyy :D hehhehehe.

Sempena nak Ramadhan ni, Yeo's ada buat satu program kebajikan dengan memberikan sumbangan kepada yang memerlukan. Yang menariknya, setiap peserta yang join program ni berpeluang untuk memenangi duit raya yang berjumlah RM300,00 tau ! Fuhhhh kaching kachinggg duit masuk poket :D hehehehe

Cemana nak join?

Senang jeee. Korang beli air yeos , simpan resit tu tau sebagai bukti pembelian dan snap gambar resit dan hantar di WeChat Yeos. Untung-untung korang boleh menang hadiah utama !

Kempen ni akan berlangsung dari 25 Mei sehingga 5 Julai tau. Pemenang bertuah akan berpeluang memenangi hadiah utama dengan sejumlah Rm30,00. Hadiah ke-2 juga menarik dengan sejumlah RM15,000. Pemenang ke-3 pulak akan membawa pulamh wang tunai RM10,000. Di samping itu, para peserta turut boleh merebut 42 hadiah harian yang ditawarkan iaitu duit raya berjumlah RM3,000 untuk setiap pemenang. Dalam masa yang sama, 10 pemenang bertuah juga boleh mengaut sebanyak RM300 yang ditawarkan sepanjang 42 hari itu. 

Antara artis yang terlibat ialahhhh :



Akim Ahmad ( Yeos Yeogurt ) mewakili Pusat Jagaan Rumah Kesayangan (RUKESA), PJ
Atikah Suhaime ( Yeos Yeogurt ) mewakili Teratak Nur Barakah, Shah Alam
Nad Zainal ( Yeo's Krisantimum ) mewakili Pertubuhan Nur Kasih, Klang
Ajak Shiro ( Yeo's Teh Kundur ) mewakili Rumah Kebajukan Anak Yatim Al-Khairiah, Klang
AG Hotfm ( Yeo's Laici ) mewakili Rumah Aman, Sungai Buloh
Heliza Helmi ( Yeo's Soya ) mewakili Rumah Opah Hasnah, Klang

Jumlah sumbangan yang dapat didermakan oleh bintang-bintang bergantung pada sokongan semua lapisan masyarakat kita. Setiap satu unit minuman Yeo's mewakili satu nilai derma yang diperolehi. Dengan penerimaan rekod WeChat sebanyak RM50,000 derma mata, pasukan bintang tersebut akan dapat mengumpul RM3,000 lalu disalurkan kepada rumah kebajikan yang diwakili masing-masing. 100,000 nilai mata akan mengumpul RM5,000 dan 250,000 nilai derma akan mendapat RM10,000. Ingin memberi lebih lagi, Yeo's akan menambah RM10,000 kepada produk diwakili pasukan bintang yang berjaya mencatat jumlah nilai derma yang paling tinggi.






Aten sempat la ber-selfie dengan duta-duta yang terlibat.

So, apa tunggu lagi? Jommm join contest ni dan menang duit raya :D Heheheh

Post a Comment

1 Comments

  1. Anonymous03 June, 2015

    nak joinlah,terima kasih atas perkongsian kak fatin :-)

    ReplyDelete