Movie Review | Tomorrowland ( 2015 )


Sinopsis Tomorrowland :

Mengisahkan tentang seorang remaja perempuan istimewa yang mempunyai sifat ingin tahu dan berani dan seorang lelaki genius yang merupakan bekas pencipta terhebat telah bergabung untuk mencungkil rahsia suatu ruang masa dan tempat yang dinamakan Tomorrowland yang akan menyebabkan Bumi hancur dalam masa 2 bulan. Pelbagai rintangan yang mereka lalui untuk sampai ke Tomorrowland demi menyelamatkan Bumi dari tangan orang jahat.


Trailer Tomorrowland :


Review Aten :

Cerita Disney sememangnya awesome ! Suka gilerrr tengok cerita niiii. Heroin dia dah lah cantik. Suka suka suka! Dah lama dah Aten tgk cerita ni tapi sekarang baru berkesempatan nak review. Busy final seminggu dua ni. Hukhuk. Cerita budak-budak dan remaja. Memang maju giler bandar yang ada dalam cerita ni. Kan best kalau kt Malaysia ada mcm tu. Heee. Aten bagi 9 bintang dari 10 bintang. Yeah. Tazzabar nak download kt Torrent nanti. Boleh repeat tengok ! Hehehehe

1 comment... add one now

Fendi Rocka Fendi Rocka 02 June, 2015
rajinnya kau tgk wayang