Elegan dengan Koleksi Baju Raya 2015 Bianco Mimosa


Hi korang !

Semalam Aten dan geng blogger lain telah pergi ke event Fashion Show memperkenalkan rekaan baju raya baru dari Pengasas dan Pereka Bianco Mimosa iaitu YBhg Dato' Ida Suraya Mustpha yang bertemakan Safari, Flora, Fauna dan Mimosa Raya 2015. 

Di sepanjang acara ini, Dee telah menjadi pengacara untuk memeriahkan acara ini dan persembahan menarik dari Nurul Wahab dengan membawa lagu Roar dan My Heart Will Go On.

Memandangkan arus fesyen tempatan yang agak statik memandangkan Malaysia bukan negara empat musim sepertimana Negara Eropah misalnya yang membuatkan dunia fesyen bertukar pada setiap tiga atau empat bukan mengikut musim, YBhg Dato' Ida Suraya percaya dan yakin muda mudi Malaysia masa kini kian terbuka soal gaya sekaligus bakal mengubah atmosphera atmosphera penggemas fesyen di Malaysia.

Dengan sebanyak 118 rekaan, beliau tidak sama sekali berkompromi tentang kualiti fabrik, seni jahitan dan perincian menggunakan kerja tangan ( hand made ) di setiap rekaan dan yang paling penting menjanjikan keselesaan kepada si pemakai.

Rekaan yang unik ini sentiasa memastikan keselesaan, aura seksi, berani dan berkarisma pada mereka yang memakai helaian ekskusif dari keluaran Bianco Mimosa.

Jom tengok antara koleksi baju raya Bianco Mimosa ni :
















Koleksi Raya Bianco Mimosa 2015

Laman Web Online Bianco Mimosa dilancarkan !

Dah ada Bianco Mimosa online wehh ! Sangat menjimatkan masa, tenaga, dan minyak kereta. Kalau korang berminat nak beli rekaan terbaru dari Bianco Mimosa ni ape lagi, jom klik link ni bawah ni. Laman web ni dilancarkan oleh Datuk Shahrizat Abdul Jalil. Harga sangat mampu milik. Jangan risau. hehehe


INSTAGRAM : BIANCOMIMOSAOFFICIAL

Jom cantik , elegan dan eksklusid dengan Bianco Mimosa ! Muah ciked :*

Post a Comment

1 Comments