Jom ber-steamboat di Lagenda Maharaja Steamboat !



First expression Aten bila nampak kedai ni " Wow! Ramai giler manusia datang sini!"

Yelaaaaa bayangkan kul 10 Aten datang dah penuh dah kedai tu. Naseb baik tempat Aten dan geng #KelabBloggerBenAshaari makan dah direserve. Kalau tak, memang kena tunggu giliran la jawabnya.

Celah bedah mana kedai ni? Haaa, korang takya risau. Korang waze jeeeee. Mesti sampai punya. Sape yang buat apps waze ni memang Aten nak wish terima kasih bebyk sebab kalau takde apps ni, mmg Aten dok rumah je lah sebab taktau jalan kalau nak g memana. Hahaha.

Okay okayyy back to our topic, speaking pulak haaaa, kemahen Aten. Ni gara-gara terliur bila teringat ape yang Aten makan haritu la. Yummeeyhhh! :p

So, apa yang menariknya kt kedai ni?






Korang masuk je kedai ni, korang akan rambang mata ! Pilihan steamboat yang pelbagai buatkan korang rasa nak amek dan makan semua je. Phewww! Pelbagai bentuk , warna ada diletakkan dalam kedai ni.




Oh ya, kedai ni bukan hanya ada steamboat tau ! Sarapan pagi jugak disediakan. Hehehe. Nasi lemak, bihun sup, roti bakar. Yang korang wajib try ialah bihun sup dorang. Sedap giler. Lain dari yang lain ! :D









Info harga:

KANAK-KANAK (7-12 Tahun): RM 12.00

DEWASA : RM 23.90

COUPLE SET (2 orang)     : RM22.00 Special RM27.00
COUPLE SET (4 orang)     : RM37.00 Special RM47.00
GROUP SET (10 orang)     : RM72.00 Special RM92.00


Wajib la selfie kannn sebelum nak balik. Heeee. Nanti nak datang sini lagi lah :D



Nak tau lebih lanjut pasal Lagenda Maharaja Steamboat, mehh datang terus kedai ni. Takya pikir 2 3 kali. Hehehe. Alamat ada kt bawah ni. Hihi

Alamat:

Lagenda Maharaja Steamboat,
Lot 6 Jalan 2/10, Dataran Templer, Bandar Baru Selayang,
68100 Batu Caves, Selangor.

Call : 0361386664, 0107765089 , 0172796131 atau whatsapp 0182073973

Operating hours :8 am-2 am 

Jom g sesame! :D

{ 7 comments.. read them below or add one }

Fisya Fisya 08 April, 2015
wow mcm menarik jer.Blh try nnt.
Julia Johari Julia Johari 08 April, 2015
Good review dik aten....aummmmmmmmm sedap yer steamboat...haishhhhhh
Diana Rashid Diana Rashid 08 April, 2015
Bab makan mesti lah menarik..heheh
Sue Izza Sue Izza 08 April, 2015
rasa cam nak pegi lagi je huuhuuu
ezzyra ezzyra 10 April, 2015
Sedapnya..dah la kami ni hantu steamboat.