Kereta kena langgar !



Hurmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!

Malang tidak berbau. My baby dicium oleh motor LC.

Nanges? Ofkos. Bak kata K, benda dah jadi. Huhu

Semalam masa otw nak blk kg baru dari Setapak kt lampu isyarat nak masuk ke Kg Baru, ada satu moto terlanggar belakang tepi kereta Aten. Fuhhh!

Benda jadi sekelip mata. Aten tak perasan langsung moto tu. Elok dah benti kt lampu merah, kereta bergegar sikit dan di tepi Aten ada orang tergolek jatuh dari motor. Allahu. Gila tak panik kauuu. Kebetulan ada polis meronda, so dia tolong sikit2 apa yang Aten kena buat. Panggil ambulans bawak pakcik tu g HKL sebab jari kelingking dia hampir putus. Hurm. Kul 3 pagi baru dapat merasa katil. Letak je kepala terus tidur tak ingat apa. Bangun tadi kejap cancel semua event harini dan sambung tidur. Ni baru bangun dan terus update blog. 

Trauma? Masih lagi terasa. Terbayang lagi insiden pakcik tu tergolek. Ni pun kejap lagi nak g balai polis balik utk polis amek gambar utk rekod. 

Repair satu hal. Insuran lagi. Bengkel lagi. Fuhh! Bertabahlah dear self !

{ 9 comments.. read them below or add one }

Syafik Kamaluddin Syafik Kamaluddin 05 April, 2015
Bnyk proses lepas ni nk kne lalu demi insurans
Faziera193 Faziera193 05 April, 2015
Takpe lagi aten..iera dulu bergesel dengan moto..moto tu elok tak de jadi pape, kete iera sampai pecah tayar tak leh jalan! (T.T) moto tu terus cabut lari..bengang je...
✿ Ina Ainaa ✿ ✿ Ina Ainaa ✿ 05 April, 2015
Hurmm sabar ye aten.. kesian pula ena kat pakcik tu.. anggap je pengalaman baru dalam hidup..
Rosmiza Ali Rosmiza Ali 05 April, 2015
Huhu.. Nasib aten xde pape.. Kalau akak pun trauma kot.. Huhu.. Pernah dulu eksiden ngan motor gak.. Tak perasan masa bila motor tu lalu.. Tau2 nampak orang terbang kat depan kete.. Trauma abis.. T_T
Blog Mommy Diamonds
AnonymousAnonymous 05 April, 2015
Kapel ngan i. My name is Ijal. Sy pakai myvii dan Xioami Mi Note. Interested?
mas saari mas saari 05 April, 2015
akak pun pernah kena langgar blkg camni.. nasib dpt claim insurans kereta yg langgar tu.. sabar ye aten..
Hafiz Hafizol Hafiz Hafizol 06 April, 2015
wah.. untunglah Fatin Bella.. Ada orang melamar ajak couple... wahahaha..
yoorin melacolea yoorin melacolea 06 April, 2015
pernah alami.. tp langgar depan.. nak tggu insurans tu adoii sakit nya.. 2 bulan patah kaki x de kereta