Tak Suka Jalan Tepi Jalan !


Fuhhh!

Bila korang kena benda yang korang tak suka hari-hari. Ape perasaan korang?

Itulah yang terjadi kt Aten. Huhu. Setiap hari bila g kelas, wajib dihon oleh kereta-kereta. Yang drive sambil pandang-pandang Aten.  Padahal bukan buat salah punn. Tak masuk lagi yg cakap "hai" dari dalam kereta. Hurm

Tapi nak buat acano, nak tak nak kena hadapi benda tu hari-hari selama 2 tahun lagi. Uhuk uhuk. Gitu lah jadinya kalau dah g kampus jalan kaki je. Nak tak nak kena jgk lah jalan tepi jalan dan melintas jalan. Buat bodoh je lah ye Aten dengan manusia-manusia gini. Kuikui

Okay dahhh. Luahan hati Aten di pagi Jumaat yang indah ni. Heeee. Terima kasih sudi baca luahan hati Aten. Muah ciked :*

2 comments.. read them below or add one

Sue Sopian Sue Sopian 06 March, 2015
hehe.. cer aten ckp bila dorang say Hi, "mintak tumpang p kelas je la".. hahahaha..
biasa la tu bila dihon.. awek cun tgh jln nak ke kelas.. mesti ramai yg terpikat.. kikikikiki... ^_^
Chekgu Azrine Chekgu Azrine 06 March, 2015
Ngorat kot tuh..hehe..
Salam perkenalan