Movie Review | Insurgent ( 2015 )


Sinopsis Insurgent :

Mengisahkan tentang Beatrice Prior ( Tris ) yang kena melawan perasaannya dah mempertahankan diri dari diburu dan dibunuh oleh pihak lawan. Pelbagai rintangan yang terpaksa dilalui kerana ditikam belakang oleh rakan dan adiknya sendiri namun dia berjaya menewaskan pihak jahat dengan bantuan oleh teman lelakinya. 

Trailer Insurgent :


Review Aten :

Cerita ni sambungan dari cerita Divergent. Kalau korang tak tgk cerita Divergent memang korang takkan paham cerita Insurgent. Apa yang menarik minat Aten dalam cite ni ialah heroin dia. Cantikkkk! Suka gila tgk lakonan dia. Aksi dia. Fuhh! Thorbaek. Cerita aksi ni memang best. Memang takkan mengatntuk punya dalam wayang. Grafik cerita ni pun cun. Aten bagi 9 bintang dari 10 bintang. Yeayy ! :D

5 comments.. read them below or add one

adarain adarain 20 March, 2015
tak sabar nak pergi tengok. hehe
Jia Rizaira Jia Rizaira 20 March, 2015
memang menunggu nak tgk samsbungan citer divergent ni...
sha dhira sha dhira 20 March, 2015
shad pun suka cerita aksi2 ni dan semestinya dia punya graphic yang kasik lagi
oshem cerita ni.. nak tunggu download bluray punya.. (lmbt lagi la nk boleh tengok pun, lahai)
Hehe.. :D... eehhhh, adik dia pun sama jahat sekali ye.. ish3..
Syafik Kamaluddin Syafik Kamaluddin 03 April, 2015
tak sabar tunggu sambungannya tahun 2016 dan 2017