Movie Review | Home ( 2015 )


Sinopsis Home :

Mengisahkan tentang sekumpulan Alien ( Boov ) yang telah melarikan diri dari sekumpulan Alien yang lain ( Gorg ) kerana telah mencuri sesuatu dari planet Gorg. Boov telah melarikan diri dan pindah ke planet Bumi dan meletakkan semua manusia ke satu tempat lain. Tetapi ada seorang budak yang bernama Tip yang tertinggal di Bumi. Dari situ, Boov Oh telah berkenalan dengan Tip dan memulihkan keadaan menjadi seperti sedia kala.

Trailer Home :

Review Aten :

Yeayyy ! Dapat tgk cerita ni awal. Hehehe. Memang Aten tertunggu-tunggu tgk cerita ni sebab bila tgk trailer je dah tergelak ! Hahaha. Memang best ! Banyak bebudak je yang tgk cerita ni. Boov Oh yang paling comel. Suka tgk telatah dia. Memang takkan mengantuk bila tgk cerita ni. Semua alien-alien tu comel gilerrr. Yang Alien Gorg pun comel sebenarnya. Sesape yang ada anak, boleh la bawak dorang g tgk cerita ni. Yang orang tua pun boleh tgk sekali. Sesekali jadi budak ape salahnya. Heee. Daripada 10 bintang Aten bagi 9 bintang. Yeahh! Jom g tgk lagi ! :D

2 comments.. read them below or add one

✿ Ina Ainaa ✿ ✿ Ina Ainaa ✿ 23 March, 2015
Wow menarik juga.. nak tngok nanti..Comelnyaaa lahaiii meow meow tu..
Diana Rashid Diana Rashid 24 March, 2015
OO..citer ni la rupanya yang anak akak nak tengok sangt tu...