BR1M tak diluluskan !


Semalam kemain teruja gilaaaaaa tgk BR1M hantar email. Punya excited mana tau tetibe dapat duit extra dari BR1M kannn. 

Bukak-buka baca word 'TIDAK DILULUSKAN' . Pehhhhh!

Hancur luluh hatiku pabila BR1M tidak diluluskan. Takde extra duit. Kuikui

Nyah kau kod 07 ! Hahahaha. Tak dapat BR1M sebab Aten masih lagi menerima vaucer buku. Hadoiiii bila tah nak dapat. Buku pelajaran semua dah beli. Memang novel je lah Aten beli. Hehehe. Okay jgk tu :p

Boleh buat rayuan tapi ada syarat-syaratnya. Kena ada surat penangguhan semester ataupun slip gaji Disember 2014 atau Januari 2015. Mana la sempat nak stdy lagi keje lagi. So, memang tak dapat lah kannn. Kuikui

Bertabahlah hati !

Yang dapat BR1M tu, untunglaaaaaa. Use the money wisely okayyy ! Meh meh belanja Aten makan :p

4 comments.. read them below or add one

irra yyan irra yyan 09 March, 2015
bertabahlah aten...hehehee kak irra pon xdapat.. :D
Diana Rashid Diana Rashid 09 March, 2015
patut nya untuk suri rumah macam akak ni pun kena ada lah bantuan surirumah satu malaysia..tak de ke mana2 menteri nak buat usul ni.?gahahah
HASRUL HASSAN HASRUL HASSAN 13 March, 2015
BROMMM ada .. hehehe .. dah try mintak ? :P

Malaysia Best Blog 2015
Noriza Abdul Rahman Noriza Abdul Rahman 13 March, 2015
tak pe la aten boleh buat duit dengan blog..lagi masyuk dari BR1M tu kan?