Movie Review | Kingsman : The Secret Service ( 2015 )


Sinopsis Kingsman : The Secret Service :

Megisahkan tentang satu pertubuhan perisik rahsia. Seorang anak jalanan telah menjalani latihan untuk menjadi Kingsman dan berjaya melumpuhkan aktiviti seorang genius yang bijak dalam teknologi.

Trailer :


Review Aten :

G tgk wehhh! Best gilerrrr sumpah tak tipu ! Daripada seorang budak jalanan yg taktau pape, terus dapat jadi Kingsman yang sangat hensem ! Aten bagi 9 bintang utk cerita ni ! Yeayyyy ! Cerita ni dibuat berdasarkan ada satu komik tu dan ini hasilnya. Memang thorbaekkk! Cerita yg berdurasi 2 jam ni tak rasa lama pun. Serioussss ! Aten sangat rekemenkan korang utk tgk movie ni. Berbaloi ! Rasa mcm nak tgk lagi je cite ni. Hehehe. Jom koranggggg ! :D

0 comment... add one now