Movie Review | Jupiter Ascending ( 2015 )


Sinopsis Jupiter Ascending :

Jupiter Jones (Mila Kunis) dilahirkan di bawah langit malam, tanda-tanda meramalkan bahawa dia telah ditakdirkan untuk perkara-perkara yang besar. Sekarang berkembang, impian Jupiter ke bintang tetapi bangun dari realiti kerana dia melakukan kerja pembersihan rumah orang lain tanpa rehat yang cukup. Hanya apabila Caine (Channing Tatum), seorang bekas tentera pemburu genetik, tiba di Bumi untuk mengesan Jupiter, perubahan berlaku dalam hidupnya.

Trailer Jupiter Ascending :


Review Aten :

Bestttt ! Aten ni memang suka gila cerita aksi lawan-lawan gini :D hehehe dari 10 bintang, Aten bg 8 bintang. Memang best! 2 jam cerita ni mmg tak rasa lama pun. Jalan cerita senang nak paham. Grafik cantik gilaaaa. Hero heroin kacak sado cantik cun. Aten mmg dah lama gila aim cerita ni. Hehehe. Finallyyy dapat gak tgk. Aten mmg rekomenkan korang utk cerita ni. Tak komplikated sgt. Heee. Jom g tgk sekali ! :D

3 comments.. read them below or add one

Mama Kembar 3 Mama Kembar 3 06 February, 2015
Dah kluar ye crita ni.... Nak kena pi tgk ni
AMIIZAA AMIIZAA 06 February, 2015
salams aten, mcm best cerita ni:)
Thomas Watson Thomas Watson 09 February, 2015
Jupiter Ascending is almost like watching two kids play make-believe - you can follow the action, but the rules of the reality are elusive and known only to the players. Seen through the viewer's eye, it's not world building - it's world immersion.