Movie Review | Gudang Kubur ( 2015 )


Sinopsis Gudang Kubur :

Mengisahkan tentang sepasang suami isteri yang baru membeli gudang untuk menjalankan bisnes mereka. Namun  ketika mereka menjalankan kerja-kerja mereka, ada benda-benda yang memerhati dan mengganggu mereka.

Trailer Gudang Kubur :


Review Aten :

Fuhhhh ! Jenuh fikir banyak kali nak tgk cite hantu ni. Tapi nak penuhi permintaan yang tersayang so Aten g lah. Asek review cite English je, ni review pulak cite Melayu. Hhehehe. Sumpah terkejut ! Nama pun cite hantu. Tipulah tak terkejutkann. Kus semangat den. Hahahah. Hantu dalam cite ni tak hodoh. Jangan risau. Hehehe. Hero dan heroin pulak cantik cun melecun hensem bergaya. Tu yg tgk tu. hehe. Jalan cerita yang tak komplikated. Jenuh gak lah tutup buka mata dengan sweater takut tetiba hantu muncul. Hahha. Dari 10 bintang, Aten bagi 7.5 bintang. Yeayyy! Sape yg hati sado dan kental, silakan tgk ! Jangan ajak Aten ye. hehehe

5 comments.. read them below or add one

✿ Ina Ainaa ✿ ✿ Ina Ainaa ✿ 14 February, 2015
Macam menarik.. nak tengok la..
Sheila Adziz Sheila Adziz 14 February, 2015
wah... cam menarik... harus pg tgk nie... aten, sis nk minta tlg blh x ttg filem seram ni... contact sis k ceciliawoqhz@gmail.com
adk dayah adk dayah 14 February, 2015
Mcm best..bile gi tengok ni..hehe
adk dayah adk dayah 14 February, 2015
Mcm best..bile gi tengok ni..hehe