Dan bermulanya semester baru...


Seawal 6.45 pagi Aten dah bangun dan ready utk g kelas di semester baru. Bangun terkejut gitu sebab terlupan nak set alarm. Bagus mata Aten ni dia tau nak kena bangun kul berapa. Heee

Bertapa depan laptop sampai kul 7.45 pagi mencarik kekuatan utk mandi air sejuk sbb kt rumah sewa takde heater. Tepat 7.45 pagi mandi rasa air, eleyhhh takdelah sejuk mana. Hahahah. Utk pengetahuan korang, kalau kelas Aten kul 9, kul 7 Aten dah bgn okayy utk ready ape semua.

Kelas kul 9 start, kul 8.40 Aten gerak dari rumah bertapak g kelas. Haaa, ni lah salah satu cara Aten jaga badan. Berjalan ke kampus. Lepas tu naik turun tangga utk masuk rumah. Hehehe

Sampai je kampussss, tgk dalam kelas Sir Resul dah masuk. Fuhhh! Awal nau. Semangat sir nihh. Hahaha. Dah masuk kelas baru check jadual subjek ape nihh. Perghhhh! Kemalasan nak ke kelas tuu tersangatlah tinggi ! 

Daripada 40 orang yang daftar kelas tu, 15 orang je yg datang! Gila kauuu semua sambut thaipusam lagiii. Hewhew. Projector pulak rosak. Memang thorbaek lahh. Heee.

Ape pun, first day of semester running smoothly. Kelas okay, sir pun okayy. Yeahhh marilah merajinkan diri semester ni ! Chaiyokkk! :D

0 comment... add one now