Alhamdulillah...Baby baru :)


Phewwww! 

Disebabkan kereta Aten yg kancil tu dah nazak, maka Aten pun dapat lah baby baru. Aummm ! 

Sedar tak sedar dah 14 tahun kancil comel Aten berjasa dengan family Aten. Kereta tu nak g jauh2 pun tak berani dahh. 14 tahun tu dan masih berkhidmat. Hehehe.

Bawak g kampus g Kg Baru? Memang idok lerrr sebab ada peristiwa hitam yang pernah terjadi kt kancil comel Aten tu. So, taknak lah pisang berbuah dua kali dan terjadi kt baby baru Aten ni. Huhu 

4 comments.. read them below or add one

::EIDA:: ::EIDA:: 25 February, 2015
bilaaa nak merasa naik babyyyy niiii hehehe
Keyme Keymoo Keyme Keymoo 25 February, 2015
wah ! tahniah ! nanti nak tumpang, hehe
Diana Rashid Diana Rashid 25 February, 2015
Tahniah..boleh la tumpang ..nak pi pasar beli ikan..boleh??hahhahah...