Suka yang sado!


Pehhhh! Sado baq ang! Hahahahaha

Okayy, mmg orang akan cakap Aten ni gedik la gatal la sebab suka yg sado. Well, mulut orang kann. Layankan je lahh. Marah pun tak guna.

Naseb dapat boss sado! Abg Ben Ashaari ! Hahahaha. Kenapa Aten suka yg sado? 

Firstly, faktor persekitaran. Nahhh, adik Aten sado kot! Kaki gym dia tu. Tak caye g bukak insta Aten. Ada gmbar dia. Hehehe. Lepastu em em em sebab Aten ni kecik saiznya. So, bila jalan dengan yang sado ni terasa selamat wehh. Takde laaaa yang nak ngorat Aten bila jalan dengan orang sado ni. Hehehe. Lagi? Em em boleh cuci mata tgk biceps triceps diorang yg besar. Fuhh! Thorbaek lahh. Sixpacks lagi. Hahaha

Okayy tu jeee nak bgtau. Hahaha. Jumpa next entry! Muah ciked :*

1 comment... add one now

careno careno 14 January, 2015
a.lan pun sado gak kannn... x caya meh nak tunjuk... hahaha