Aten, The Super Bibik!


Bila cuti sem ofkos lah balik rumahhh. Dannnnnnnn dapat mandat dari Mama Ayah terchenta utk buat kerja rumah. Almaklumlahhh. Mama ayah keje. So, Aten dok rumah sorangg. Soooooooooooo, ape lagi. Jadi super bibik lah sebulan ni! Hehehe.

Dapat lecture lagi dari dorang, belajar buat keje rumah apa semua nnt dah kawen senang. Aten pun jawabb, Okay Ma Ayah. Tugasan dah diberikan. Kena siapkan sebelum kul 12 tengahhari kalau taknak kena bebel ngn mama nnt.

Petang2 join mama masak utk dinner. Sambil tu belajar sikit2. Nanti dah kawen senang nak masak utk suami. Heee. Calon suami? Biarlah rahsia. Hehehe.

Best apa buat keje rumah niii. Jangan bukak kipas apa semua. Sambil buat keje dapat sauna free. Dapat bakar lelemak terchenta Aten ni walaupun sayang sesangatt dekat lelemak ni. Hihi

3 comments.. read them below or add one

Dkna Abza Dkna Abza 14 January, 2015
belajar masak.. penting ! pesanan sorang kakak :p
Mila Hilas Mila Hilas 14 January, 2015
sy dul x belaja pon, dh kawen bru pndi sikit2 masak..ok je..asalkan dpt suami x cerewet bab mkn ok lah
Nur Inani Nur Inani 14 January, 2015
wuuuuu. calon isteri mithali ni. hahahah :P