Movie Review | The Pyramid ( 2014 )


Sinopsis The Pyramid :

Mengisahkan tentang satu pasukan arkeologi yang ingin menerokai satu piramid yang dah lama hilang tetapi mereka diburu ketika di dalam piramid tersebut.

Trailer The Pyramid :


Review Aten :

Trailer best! Bila trailer dah best, cerita pun best lah! 8.5 daripada 10 bintang. Cerita ni banyak terkejut2 tau. Jenuh tutup mata dalam wayang semalam. Hahaha. Naseb tgk dengan Kak Uzu, kalau tgk sorang memang tak tgk lerr. Ohh ni horror movie tau. Tapi mmg best. Ending? Aten bagi klu . Piramid tu penjara. Sooooo, dorang boleh keluar dari piramid tu takk? Semua tak selamatttt. Huh tu yg tak berapa nak best. Segala aksi dalam cerita tu mmg best. Penuh suspens nak tau apa yang jadi seterusnya. Aten recommend kan korang tgk cerita ni utk orang yg horror addicts. Takkan menyesal punya :D



1 comment... add one now