Food Review | Pollo Arrabiata Spaghetti



Dinner Aten harini :D

Yummeyyhhh! Ce teka kt mana ada Pollo Arrabiata Spaghetti? Haaa, Pizza Hut!

Tadi tetiba rasa nak makan makanan western. So, ke KLCC lah Aten td lepas habis class. Memandangkan dah lama tak makan kt Pizza Hut, Aten pun singgah lah nak tengok ada meny baru ke tak.

Nahhh, terus nampak Pollo Arrabiata Spaghetti. Ada spaghetti, bawang panggang, lada benggala merah, bawang putih, sos Arrabiata dan cili kering. Tak dilupakan hirisan ayam yang diperap. Memang sedap wehh tak tipu. Korang yang suka pedas-pedas ni memang elok rasa ni. Mesti korang suka. Aten first makan dah jatuh cinta ngn Pollo Arrabiata Spaghetti nihh.

Harga? RM17.20! Sangat berbaloi dengan rasa yang super duper delicious ni :D

Jom pergi Pizza Hut! Pastu order ni tau :D hihi


4 comments.. read them below or add one

Fly zefree Fly zefree 10 December, 2014
Sesunggunya makanan itu menyelerakan.. !7hennget tu berbaloi ek..ermm XD
Nur Inani Nur Inani 10 December, 2014
super dupper awesomeee. kena pergi ni :)
Akif Imtiyaz Akif Imtiyaz 10 December, 2014
Nampak sedap jer ..Bak sini sikit Kak Lya nak rasa hehe