Rambut & Personaliti


1) Rambut Ikal Mayang

Rambut ikal mayang dikategorikan sebagai individu yang berfikiran terbuka     dan sangat bijak orangnya. Malah mesra dan peramah. Tidak suka berdendam dan mudah memaafkan orang lain. Pun begitu daripada aspek percintaan kamu pasangan yang setia dan manja orangnya.

2) Rambut Tebal

Orangnya bijak dan oandai berkata-kata. Tidak mudah mengalah dalam memperjuangkan hak sendiri. Kamu juga sangat degil dan kasar dengan orang tertentu, namun di sebalik kekasaran itu kamu punya jiwa romantik, terutamanya dengan pasangan. Kamu punya ramai tema dan mereka sangat menyenangi kamu.

3) Rambut Halus

Seorang yang cerewer dan memilih orangnya. Mementingkan kesempurnaan dalam setiap kerja yang kamu lakukan. Mudah putus asa jika gagal di pertengahan jalan. Tidak suka dikritik sebaliknya suka mengkritik! Namun dari sisi lain kamu sangat rajin orangnya. Tahniah!

4) Rambut Lurus

Jika kamu dilahirkan dengan rambut lurus, personaliti kamu digambarkan sebagai individu yang ceria dan penyayang. Kamu senang didekati dan punya ramai teman. Bijak bergaya dan sering menjadi tumpuan si jejaka tampan. Namun, kamu seseorang yang kuat cemburu.

5) Rambut Kerinting

Bagi kamu yang berambut kerinting, jangan terlalu mengagungkan ego. Adakalanya kamu perlu belajar untuk bertolak ansur. Kamu juga tidak suka menerima pandangan orang sekeliling. Terlalu emoi tak tentu hala. Adakalanya tanpa sebab kamu menangis hingga membuatkan si dia dan temanmu sendiri berasa rimas. Tolongah kawal!

6) Rambut Kasar

Seorang yang tegas, berprinsip dan sangat komited terhadap kerja. Susah untuk berkompromi jika melibatkan hal hal peribadi. Agak kelakar orangnya dan suka ketawa. Pun begitu dari aspek lain kamu seorang yang penyayang dan romantik.

What say you? 

Post a Comment

4 Comments

  1. Good info :)
    Anda menghadapi masalah rambut? Jom try 1 minggu je dah berkesan. Klik >> TONIK RAMBUT RABAN EXTRA MERAWAT DALAM TEMPOH 1 MINGGU SAHAJA

    ReplyDelete
  2. owh..baru 1st time baca pasal rambut & personaliti..selalu tarikh lahir je kan..hehe

    ReplyDelete
  3. Saya no 1 & 6
    Adalah sipi2 mengena :)

    ReplyDelete
  4. OOO No 2 & 6 je rasa nya hikhik

    ReplyDelete