Movie Review | John Wick ( 2014 )


Sinopsis John Wick :

John Wick watak utama cerita ni. Sangat handal berlawan tapi dah bersara. Selepas kematian isteri, dia kembali menjadi John Wick yang dulu dan mencari gangster-gangster yang telah mencuri kereta dia dan membunuh anjing yang telah dihadiahkan oleh isterinya kepada John Wick selepas kematian isterinya.

Penulis :

  (screenplay)
Genre : Aksi 

Trailer John Wick :


Review Aten :
Best! 9/10 bintang :D
Yeahhh memang korang takkan mengantuk bila tgk cerita nihh. Yelaaa cerita lawan-lawan. Tembak orang dah macam tembak apa dah. Selamba je tembak kepala manusia. Terkejut uolsss dengar bunyi tembakan tu. Hahaha. Memang akan ada part yang korang mesti terkejut punya. Hahaha. Tu yg best. Jalan cerita best. Takde slow-slow. Rasa mcm nak tengok lagi sekali. Korang yang ada masa tu, pergi tengok. Tak rugi punya. Hihi :D

2 comments.. read them below or add one

genvideos genvideos 18 November, 2014
This movie was excellent. It was a great, thrilling, stylish action film. But it also had a phenomenal supporting cast. Willem Dafoe, Dean Winters, Ian McShane, Lance Reddick, Clarke Peters, and David Patrick Kelly, just off the top of my head.