Makan sampai puas!


Unbelievable!

Sepanjang hidup Aten, ni lah pertama kali Aten makan sampai 17 buah restoran dalam masa tak sampai 24jam! Hebat kannnn?

Tengok gambar tu pun cukup dahh betapa pipi Aten dah mengembang dari hari ke hari. Hahaha. 

Semua bedal dari makan berat ke makan ringan. Haaaa perut sudah macam orang peknen 2 bulan. Hihi. Esok nak kena pergi jogging nihh. Hihi :D

Sambil tulis entry ni pun Aten dok makan lagi food yang ditapau. Hihi. Nak tau apa Aten makan, tunggu entry yg next-next ni okayyy :D heee

Thanks Avenue K sudi jemput Aten join AK Food Adventure. Sangat best! :D

0 comment... add one now