Fatin Bella pengsan!


Pengsan tengah jalan! Wahhhh drama sangat Aten. Agak2 boleh jadi pelakon tak? Hahahha.

Sekarang ni kan musim derma darah. Teringat kisah lama Aten pasal derma darah ni. Hehehe

First time derma darah 2 tahun lepas! Sem 3 kt matriks. Masa bulan puasa. Hari khamis. Masih segar di ingatanku. Hahaha.

Cuba nasib time tu. Lepas ke tak. Check berat check tinggi check jenis darah. Wahh semua lepass. Tak sangka. Hhaahaha.

Derma darah tu malam tau dengan kawan. Best la derma darah ni. Sebab dah biasa kena cucuk ni, so takde hal lah nak derma darah. Biasanya ada yg takut jarum bagai semua so takkan derma darah. Rasa mcm berkhidmat untuk negara sangat bila dapat derma darah. Hahaha

Lepas derma darah, nurse tu bagi makan roti minum milo. Then tak rasa apa-apa, Aten pergi koop ( koperasi ) kt matriks tu, nak withdraw duit. Lepas withdraw duit masuk, tak sempat nak masuk koop, jatuh tengah jalan. Nahhhhh, lepas tu Aten tak ingt apa dahh. Yang Aten tau, bunyi bising2. Sedar-sedar dah ada kt hospital masuk air dalam badan. Dapat MC sehari. Hehehe

Apapun, pengalaman tu yang penting. Hihi. Pernah lah jgk merasa derma darah. Engkorang yang sihat tu, derma-derma lah darah. Tak rugi punn. Banyak manfaatnya :')

0 comment... add one now