Nafsu Membuak-buak!


Sejak sakit-sakit ni, kuat makan aku ni! Haishhh bahaya bahaya bam bam dah babat ni :3

Kalau boleh 24jam nak mengunyah jee. Dalam kepala otak, nak cekelet, nak aiskrim. Kalau boleh, nak hari-hari. Erkkkk. Cano nihh? Lepas breakfast lapar, lepas lunch lapar, lepas dinner pun lapar. Adoiii hancossss diet guwe :3

Timbang berat? Memang tak lah walaupun penimbang ada je kt bilik ni ><'

Tgu la lepas tak sakit ni, kita diet balik, kita jogging blk, kita menari blk utk buang lelemak terchenta. Heee wish me luck! :D

3 comments.. read them below or add one

Nazlee Ismail PCL Nazlee Ismail PCL 02 October, 2014
Bila dah lama tak seaktif selalu..memang perut cepat jadi lapar . Anak pcl kan, tgh² malam mintak roti canai..huh. bila tanya kenapa? .. entah..laparrr katanya. Ke semua ank gadis cmtu aten?
Fatin Bella Fatin Bella 03 October, 2014
Semua mcm tu PCL 😂>< hee
Azlinda Azman Azlinda Azman 03 October, 2014
selagi boleh mkan..saya dulu mkan je,yang