Menangis Tak Berlagu

Hai semua!

Rindunya koranggg :'D rasa mcm dah lama tak update blog. Padahal baru sehari dua.


Aten baru je balik dari doktor yang rawat Aten sepanjang kaki Aten sakit ni. Huwaaaa kena inject, nak sedut darah yg terkumpul sampai bengkak gini. Tapi doktor salah cucuk, setitik darah pun tak keluar T.T sakit gila weii doktor cucuk kt tempat bengkak tu. Nanges Aten kt dalam bilik doktor tu. Seram laaaaaa jumpa doktor! Tak sukaaaa T.T tapi nak tak nak minggu depan kena jumpa doktor balik. Extend MC lagi. Hurm

Lepas tu macam biasa lah. Fisio. Pasang rocktape baru. Cantikkkkk. Suka tgk kaki sendiri :p hihi


Dan ubat. Hurm. Doakan Aten cecepat sihat tau :'D

4 comments.. read them below or add one

Mila Hilas Mila Hilas 14 October, 2014
eh comelnya plak tgk balut2 tu.pestime tgk ada kaler2..kaki kena ape?
Fatin Bella Fatin Bella 14 October, 2014
meja jatuh atas kaki ><