Hello October!


Time fliessss! Really fast! Kan?

Sedar tak sedar dah masuk bulan 10 tahun 2014. Cepat kan? Lagi 2 bulan dah masuk tahun baru. Unbelievable.

Azam korang tahun ni dah tercapai belum? hurm. Kalau belum, ada 2 bulan lagi ni. Sempat  nak tunaikan azam korang tu. Hee. Yang penting jgn putus asa okayy.


Bulan baru, hari baru, buku baru. Tak perlu nak menyalahkan orang, menuding jari kalau ada nampak salah. Tak perlu nak menyalak di media sosial. Itu namamya tunjuk bagus. Apa orang kata "attention seekers". Nak mencapub. Orang cenggini kita patut ignore je.Nnt dah penat, berhenti la tu menyalaknya. Memalukan. Well, harap mereka-mereka ni berubah lah.

Jom mulakan pagi Oktober dengan kata2 yg positive!


Fight fight fight!


1 comment... add one now

Siti Rohaida Yusof Siti Rohaida Yusof 01 October, 2014
please be nice october...dah nak penghujung tahun rupanya