Fisioterapi untuk Kaki

Haiii semua!
Sihat tak korang? Buat apa je ni?
Aten masih lagi di hospital. Hukhuk.

Aktiviti harini kt hospital ialah fisioterapi. Fisioterapi utk kaki ni simple je.

Memandangkan Aten tak boleh berjalan dengan elok, so doktor tu ajar Aten cara utk berjalan guna tongkat yang betul. Cara naik turun tangga dengan cara yang betul. So, kali ni takde lah Aten sakit ketiak bila pakai tongkat tu. Hihi

Then, ultrasound utk healing process. Tuam kaki dengan ais. Memang kebas habis lah kaki. Tapi nak sembuh punye pasal, terpaksa lah tahan. Hewhew

Hampir 2 jam gak lah buat fisio ni tapi utk kebaikan diri takpelah. 3 jam pun bolehh. Hehehe.

Esok pun akan buat fisio lagi. Harap2 cepat lah sihat kaki ni ye. Korang doa2kan Aten cepat sembuh tau :')

2 comments.. read them below or add one

Sue Izza Sue Izza 10 October, 2014
ikut cakap doktor,cepat sembuh boleh join aktiviti tau huhuuu