Emas Putih Kembar Fatin Bella


' Muka Fatin sama mcm Uzu lah ' kata Abg Ben Ashaari dekat Aten masa memula kenal Abg Ben.

Gila kau tak teruja bila ada orang cakap muka kita sama dengan orang yang dia kenal. Hahaha.

Lepastu Abg Ben melamar Aten masuk Kelab Blogger Ben Ashaari. Dari situ lahh Aten kenal ngn Kak Uzu a.k.a Emas Putih. Mehh terjah blog Kak Uzu www.kisahemasputih.com

First time jumpa Kak Uzu masa event Loreal kt The Curve. Kak Uzu siap amek kt rumah Aten. Macam nak tergelak pulak bila jumpa dengan orang yang sama muka ngn kita. Kecik molek je orangnya. Aten ingt Aten ni yang paling rendah tapi ada yg lagi rendah dari Aten. Hahaha.

Memang ramai dah yang confius dengan ktorg. Semua tanya adik-beradik ke. kembar ke semua. Hahahaha. Seronok rupanya ada kembar ni :p

Persamaan dan perbezaan antara Fatin Bella dan Emas Putih? Nak tahu? Jumpa lah ktorg dulu dan judge. Hahaha

Nahh lagi satu gambar ktorg berdiri bersebelahan.


Kbaii tu je nak cakap utk entri ni. Hihi Muah Ciked :*

{ 10 comments.. read them below or add one }

KiD KiD 19 October, 2014
tak sama pun... tak kembar pun.. ciked ciked laah
Tuan Hijau Tuan Hijau 19 October, 2014
Hahah untung la...kite tak de org muka sama pun...huhuh
Mardiah Diana Mardiah Diana 19 October, 2014
Salam singgah malam adik Aten...memang ada iras2 lah dik...dua2 cantik dan comel....
Mardiah Diana Mardiah Diana 19 October, 2014
Salam singgah malam adik Aten...memang ada iras2 lah dik...dua2 cantik dan comel....
Aku Penghibur Aku Penghibur 19 October, 2014
yup ada persamaan. ala ala muka seiras..
Mardiah Diana Mardiah Diana 19 October, 2014
Salam singgah malam adik Aten...memang ada iras2 lah dik...dua2 cantik dan comel....
Scha Nazri Scha Nazri 19 October, 2014
Hahaha. Memang sama. Mula aten add akk kat fb tdi, ingatkan uzu yg add. hehe.

Singgah and follow sini :)