Check dulu Sebelum Masuk !


Dah banyak kali kena! 

Haishhh.

Daripada nak senang terus menyusahkan diri dan orang lainn. Hurm

Korang biasa kena tak bila dah beratur elok kt lane Touch n Go lepas tu kena undur sebab orang yang kt depan tu Touch n Go dia tak topup ke rosak ke apa. Kalau satu dua kereta takpe jgkk, ni jenuh nak undur yang smpai 10 kereta.

Kena lah sentiasa alert dengan barang kita. Contoh mcm Touch n Go. Kalau rasa was-was tak ingat berapa baki kad, pergi je topup. Tak rugi punn. Tak pun, masuk lane yg ada Touch n Go dan tunai. Haaa takde lah menyusahkan orang lain. Daripada nak cepat terus jadi lambat.

Hurm. 
Okayy tu je nak cakap dalam entry ni ><




1 comment... add one now

Mysara Ab Rahman Mysara Ab Rahman 18 October, 2014
susah klu ada org xpeka cm ni..org len xpasal2 jd terlibat