Tak suka jalan tepi jalan!


Tak suka! Tak suka! Tak suka!

Tak suka pun dah setahun do berulang jalan tepi jalan tapi nak buat cano kan. Uhuk uhuk.

Okayy sebenarnya aku tak suka berjalan kt tepi jalan yang banyak kereta motor lalu. Nak tahu kenapa? Nanti ada la bunyi hon hon dan salam2 yang tetibe je ada :3 rasa mcm diperhatikan tau.

Tapi nak buat cano. Nak ke campus aku kena lalu tepi-tepi jalan dan kena lintas jalan! Huh takpeee demi study sanggup ku redahi jalan2 yang banyak kereta motor tu :'D hewhew

{ 7 comments.. read them below or add one }

Cik Aann Cik Aann 23 September, 2014
Sabar..semoga selamat pegi dan balik dr kuliah
Siti Rohaida Yusof Siti Rohaida Yusof 24 September, 2014
kena lebih berhati-hati kalau lalu tepi jalan nie.risaulah kan..banyak kes2 yang menggerunkan tu..semoga semuanya selamat lah ye
Akif Imtiyaz Akif Imtiyaz 27 September, 2014
Takpe fatin..demi semangat nk menuntut ilmu redah je tapi hati2 selalu..
Mardiah Diana Mardiah Diana 27 September, 2014
Akak pun takut jalan kat tepi jalan..semoga Aten berhati2 ya...
Mardiah Diana Mardiah Diana 27 September, 2014
Akak pun takut jalan kat tepi jalan..semoga Aten berhati2 ya...
Mardiah Diana Mardiah Diana 27 September, 2014
Akak pun takut jalan kat tepi jalan..semoga Aten berhati2 ya...
AnonymousAnonymous 14 October, 2014
І don't eѵen know thе way I еnded up here, but I assumed
this puƄlish was once good. I don't гecognise wwho you're however
certainly you're going to a famous ƅlogger if you
aren't already. Cheers!

Also visit my blog wrinkle cream