Kurang makan dah!


Hurm...
Taktahu nak cakap cemana. Semenjak dua menjak ni Aten rasa Aten dah kurang makan. Kurang makan sangatttt. Kenapa eh? Pagi pun breakfast segelas susu. Lunch pun ikut mood. Kalau member ajak, makan je lah. Kalau tak, memang tak selera nak makan. 

Kalau tapau food pape, Aten akan makan half jeee. Kekadang pun half pun tak sampai. Apa dah jadi ni? Hohoh

Aten ni dah la memilih bab makan. Pastu skrg ni takde selera pulak nak makan. Setakat minum jee. Air masak. Tu pun rasa kenyang dahh. 

Bosan dengan makanan Kg Baru? Maybe. Hari-hari food sama. Sape yang suka kannn. Maggi pun yg dulu Aten suka gilaa pun skrg ni dah tak pandang.

Kenapa ye? Ada sesape tahu? Aten kena makan. I need energy! 

1 comment... add one now

Lisa Nurulain Lisa Nurulain 11 September, 2014
Aten try masak sendiri.. mesti ade energi