Cepatnyeeee masa bergerak!



Time fliesssss!

Fuh! Sedar tak sedar dah nak habis dah 3 minggu cuti aku. Adoii. Kejapnyeeeeee. Nnt nak kena masuk cls balik apa semua. Hohoh

Rasa mcm tak puas cuti. Yelaaaa, orang yang amek short sem mmg akan rasa cuti mcm tak cuti. Aku masuk sem 3, habis sem 3 pun adik aku kt rumah lagi. Untung brain freeze cuti lama-lama. hahaha

Tapi esok dia nak balik dah. Hahah. Aku ada lah lagi 3 4 hari sebelum nak masuk sem baru. Lol. Mcm takde beza jeee. Haha

Mcm tak percaya je dah hbs 1 tahun aku kt sini. Pstu nnt pejam celik pejam celik dah hbs dah degree. Wahhh, tak sabar nak habiskan degree. Wish me luck! Jyeahhh!

6 comments.. read them below or add one

Siti Rohaida Yusof Siti Rohaida Yusof 02 September, 2014
wish u luck dear...sekarang ni sekejap je masa berlalu kan..
Farah Waheda Wahid Farah Waheda Wahid 02 September, 2014
time to get back to work giteww namanya aten...
✿AINAA ROSEBERRY✿ ✿AINAA ROSEBERRY✿ 02 September, 2014
Tau xpe... urrrgghhh badan ni dah rasa lemau nak belajar
Fatin Bella Fatin Bella 02 September, 2014
Tu lahh. rasa mcm kejap jee. hewhew. Thanks! :*
Fatin Bella Fatin Bella 02 September, 2014
kannnn. selemau-lemau nye nak belajar >< adoiii