Cabaran 30 Hari | Hari 16 | Fatin Bella 10 Tahun Akan Datang


Hari 16 Cabaran 30 Hari . Anda 10 Tahun Akan Datang.

Macam mana la Aten 10 tahun akan datang yekk?

Yang penting mesti dah kawen! at least ada anak 1. hahaha. Aten nak jadi business woman yang berjaya! Nak ada kereta dan rumah yg Aten impikan. Aten nak buktikan kt dunia bahawa orang-orang muda mcm Aten boleh berjaya lagi-lagi perempuan dalam business. Aten akan ada kedai Aten sendiri dan ada kereta idaman Aten bersama-sama cinta hati Aten. Tak dilupakan Aten akan jadi seorang blogger yang disenangi ramai. Hehehe. Korang doa2kan Aten berjaya tau :D

4 comments.. read them below or add one

Dkna Abza Dkna Abza 17 September, 2014
mana cukup 10 tahun anak sorang..paling tak anak dah 5 okeh hahahaa
Mama Myja Mama Myja 17 September, 2014
anak sorang jer? biarlah ramai, murah rezeki, insya allah
Farah Waheda Wahid Farah Waheda Wahid 17 September, 2014
amin, moga2 dipermudahkan segalanya...#ehhh takkan sorang jer??? koman2 2-3...hik hik hik...