Movie Review | Into the Storm (2014)


"Prepare to go into the storm"

Dah tgk cerita ni belum?

One word. Best! Sangat best! Best sangat! Ehh, sama jeee. hihi

Sinopsis :

Suatu hari kota Silverton dirosak oleh serangan yang belum pernah terjadi sebelumnya dari angin ribut tornado yang tak menentu, bahkan ahli pengesan ribut tornado menjangka bahawa itu merupakan yang terburuk dan belum pernah ada.

Kebanyakan orang mencari perlindungan, sementara yang lain berlari menuju pusaran ribut tornado untuk menguji dan merasai ribut tornado itu. Diceritakan melalui mata dan lensa dari pemburu ribut profesional dan warga kota yang berani dan merupakan pengalaman yang paling ekstrem dan sekelompok siswa SMA mendokumentasikan peristiwa setelah dihancurkan oleh tornado.

Trailer :



Trailer dia pun dah best gilaa kannnnn? So, ape lagi.. Jom tgk guysss. Boleh ajak aku sekali. Serious best. Sangat mendebarkan. Mohon focus dalam wayang kalau tgk cerita ni. Hihi. Cecepat book tiket yeee :)

6 comments.. read them below or add one

✿AINAA ROSEBERRY✿ ✿AINAA ROSEBERRY✿ 09 August, 2014
Lama tak tengok wayang. Esok nak pergi tengok wayanglah dengan buah hati.. :3
Fatin Bella Fatin Bella 10 August, 2014
Untunglaaaa ada buah hati :p
Hafiz Hafizol Hafiz Hafizol 11 August, 2014
Macam takde masa je nak tengok nie.. haha. acah-acah busy .
Fatin Bella Fatin Bella 11 August, 2014
download kt tenet je nnt :p