Bila MALAS menguasai diri..


Malas! Huwaaaaaaaaaa help me!

Aku ni tak sedar diri lagi nihh. Final dah dekat. Hurm.

Someone pls suruh aku stdy. Risau tapi MALAS. Haishhh.

Dalam otak dok fikir final, fikir nak baca buku tp bukan buat punn. Hurm. Malas dan aku mmg tak dapat dipisahkan. Wuuuuuu T.T

Seriousssss risau. Risau gila. Walaupun 3 subjek je. Tapi semua subjek membaca. I'm sooooooooooo dead :3

Okayyy hbs dah bebel ><' Maaf semua :3

{ 10 comments.. read them below or add one }

Cik Ngah Cik Ngah 14 August, 2014
hoihhhhh...makan banyak la tu jadi malas tu hahhaha...
fizafantagirO fizafantagirO 14 August, 2014
mcm penyakit kan, haha sama la kak pija pun.
Maira Queen Maira Queen 14 August, 2014
tips nak rajin tampal kat mna2 besar..'KAU SEDAR DIRI LAH!SKRANG WAKTU BELAJAR!!NANTI TAK LULUS PADAN MUKA!!"

try la..hihi...
✿AINAA ROSEBERRY✿ ✿AINAA ROSEBERRY✿ 14 August, 2014
Hoi hoi, pergi study sana!!! hahahaha Tahulah pointer dah masyukkkk aaauuummm
Fatin Bella Fatin Bella 14 August, 2014
hahaha. nak buat cane. time raya. mmg makan byk lah kannnn. bila lagi nak mkn byk. heee
Fatin Bella Fatin Bella 14 August, 2014
berjangkit ngn kak fiza lah nihh :p
Fatin Bella Fatin Bella 14 August, 2014
wahhh. nnt cuba next sem :p sem ni mcm dah tak sempat dah. hihi
Fatin Bella Fatin Bella 14 August, 2014
amboiii ena perli itew lahhh ><