Aku yg kecik ke atau dorg yg BESAR?



Okayy gmbar diatas mmg takde kena mengena dengan entry yg aku nak tulis nih. Hahaha.

Td aku berkesempatan peg ke SMK Seri Indah. Sekolah aku dolu2. Ada hari kokurikulum katanya. Aku ditugaskan utk menjadi drebar adik aku bwk peg sekolah. Nak jumpa kawan katanya. Hahaha.

Sebelum tu peg klinik dlu balut luka adik aku yg dah teruk. Berkerut muka adik aku kena cuci luka tu. Hahaa

Then terus peg sekolah. Park kereta semua. Then jalan2 lah pusing satu sekolah. Macam-macam hado.

Tp bukan nak promote korg suruh dtg pun sbb dah hbs dah aktiviti tu. Ni haaa bebudak sekolah tu. Bayangkannn. Baru belas2 umur dorg tapi bapak besar n tinggi dorg tu. Hahaha. Yg aku kenal dlu yg pendek2 dah meninggi kalah aku. Perghhh. Mmg aku kena mendongak lah pandang dorg. Hahaha

Kalau aku pkai baju sekolah, mst dorg ingt aku belajar situ lagi. Hahaha.

Aku yg kecik atau dorg yg besar???

Takpeeee. Ada hikmah aku kecik2 gini. Hee

posted from Bloggeroid

1 comment... add one now

Nazlee Ismail PCL Nazlee Ismail PCL 23 August, 2014
Dorang tu amalkan mkn sayur kacg panjang..hahaha, ..xpe atin saiz kecik npk muda remaja selalu...hik².