Susahnyaaaaa kejut bangun sahurr


Okayyy, bila time Ramadhan n bangun sahur, tugas aku ialah kejutkan tiga adik lelaki aku. Perghhhhh!

Kalau ada speaker la kannnn, aku dah jerit dah kt telinga sorg2. Bukan jenis yg sekali kejut bangun, berkali2 kejut pun tak bgn. Kau letak laaaa berapa banyak alarm clock sekali punnn, tak jadikkk!

Aku mmg 430 aku dah bangun tgk kt dapur apa yg aku boleh tlg, masak air, buat air semua tu. Kul 5 time aku kejut. Jenuh la gerak sorg2 tak bgn. Last2, aku peg makan dlu. Kekdg aku benti makan jap then peg kejut dorg. Tak bgn jgkk. Sedihhhhh. 5.30 tu aku kejut baru la nak bgn tp tu lah. Dah mcm zombie memasing. Haha

Kekadang aku pass tugas aku ni kt ayah aku jeee. Ayah aku percik2 sket air kt muka terus bangun. Hahaha. Tawu pun bangunnn. Adoii mcm2 ragam dorg nihhh.

Aku bukan apa, aku nak dorg makan elok2 tak kejar masa semua. Tapi dah dorg nak gitu, aku boleh buat apa kannnn. Takpe lah lagi bape hari je nak raya. Nnt hbs la tugas aku. Takya dahhh kejutkan dorg. Hihi

0 comment... add one now